ردکردن این
لوگوی جدید شرکت پست

لوگوی جدید شرکت پست

صبح امروز مراسم رونمایی از نوسازی ناوگان موتوری موزعین شبکه پستی با حضور حسین نعمتی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست برگزار شد.
همچنین بر اساس تفاهم نامه سه جانبه که بین شرکت پست و نیروی محرکه و یکی از بانک‌ها منعقد شد، این موتور سیکلت‌ها نوسازی شدند.
در ادامه این مراسم از لوگوی جدید شرکت ملی پست ایران رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست این مراسم در آستانه عید غدیرخم، صبح امروز ۲۷مردادماه  در محوطه ساختمان اداره کل تجزیه و مبادلات، با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست، تعدادی از اعضای هیئت مدیره، مدیران و کارکنان شرکت و نیز مدیران شرکت نیرومحرکه و بانک قرض الحسنه مهر ایران از ناوگان نوسازی شده موتوری موزعین و نیز آرم و لوگوی جدید شرکت پست رونمایی شد.

در این مراسم پس از پرده برداری از لوگوی جدید شرکت ملی پست، حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل طی سخنانی همزمانی این برنامه را با ایام عید غدیر به فال نیک گرفت و ضمن تشکر از همکاران و مدیرانی که در تهیه مقدمات این نوسازی زحمات اصلی را متحمل شدند، ابراز داشت: شبکه پستی کشور رسالت و مأموریت بزرگ، یکتا و روبه رشدی در ارائه خدمات به اقصی نقاط کشور دارد.

رئیس هیئت مدیره گفت: برای پایداری و استمرار در انجام این رسالت دشوار، همواره نیاز به نوسازی و بهسازی ناوگان و پشتیبانی مستمر در  انجام خدمات وجود دارد.

وی افزود: در سال رونق تولید و با استفاده از توان داخلی صنعت کشور، با همکاری شرکت نیرومحرکه و بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیش از دو هزار دستگاه موتورسیکلت متعلق به ناوگان توزیع پست نوسازی شد و این تازه آغاز همکاری در این زمینه است.

نعمتی اظهار امیدواری کرد که در ادامه این همکاری طی سال آینده بتوانیم این ناوگان را به موتورهای برقی نیز مجهز کنیم که موضوع مهمی برای کلان شهرهای ما از نظر کاهش آلایندگی و ارتقای کیفیت حمل و نقل است.

وی ضمن تأکید بر اینکه در فرآیندهای خدمات پستی، فرآیند توزیع مهمترین قسمت است، شرایط واگذاری موتورسیکلتها به بخش توزیع سراسر کشور را در چهار فاز تعریف کرد و افزود: در فاز نخست استان تهران و در فازهای بعد موتورسیکلتها به کلان شهرها و سایر استانها واگذار خواهد شد.

نعمتی در توضیح ضرورت تغییر لوگو و نشان شرکت نیز اظهار داشت: ما چون یک شرکت خدمات رسان هستیم همواره باید در حال بهبود و نوسازی باشیم و این تغییر برند و نشانه بخشی از این کار است.

وی افزود: در کنار تحول در سایر ارکان پست این تغییر صورت پذیرفته است و من امیدوارم که تحولات تازه در این زمینه ها در نهایت منجر به بهبود خدمت رسانی و جلب رضایت مردم و شهروندان شود.

مدیر عامل ادامه داد: لوگو و نشانه جدید ما خیلی ساده تر، شکیل تر و دارای مفهوم شده و امیدواریم مورد توجه مردم قرار گیرد و به خدمت رسانی بهتر ما کمک کند.

رئیس هیئت مدیره تصریح کرد: نامه رسانهای ما به عنوان نماینده مورد اعتماد دولت به درب منازل مراجعه می کنند و ما به خاطر سابقه امانتدارای این نیروهای زحمتکش که اعتماد مردم و دولت را به خود جلب کرده خوشحالیم و آن را برند معتبر خود می دانیم.

سلیمان توکلی عضو هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن قدردانی از سایر هم پیمانان این تفاهمنامه برای کمک به اجرای شعار رونق تولید اظهار داشت: بانک ما افتخار دارد که متولی انجام این کار بزرگ است و توانسته منابع مالی آن را فراهم کند.

وی افزود: یکی از اهداف ما کمک به محیط زیست است زیرا طبق تحقیقات، میزان آلایندگی حاصل از یک موتورسیکلت هفت تا سیزده برابر یک وانت پیکان است و اجرای این نوسازی ناوگان در سطح تهران حتماً کمک بزرگی به بهبود این مشکل است.

در ابتدای مراسم هم محمد سلگی مدیرکل تأمین، نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست طی گزارشی از روند انجام این تفاهمنامه گفت: یکسال روی این پروژه کار شده تا امروز به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هفتاددرصد موتورسیکلتها در تهران تحویل شده و می کوشیم طی یک ماه آینده واگذاری سایر موتورسیکلتها به همه استانها نیز انجام پذیرد.

بلاگ تاپین

 

لوگوی جدید پست

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:
اخبار حمل و نقل
tapinblog

تغییرات شرکت ملی پست – دی ۱۴۰۱

شرکت ملی پست همیشه گزینه اول فروشگاه های آنلاین برای ارسال مرسولاتشون هست زیرا هم هزینه ارسال به صرفه تری نسبت به دیگر حمل کننده

اخبار حمل و نقل
Mona Falahi

تاپین و کسب و کارها-بازی نوین

خدمات شرکت تاپین و کسب و کارها- بازی نوین یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر کسب و کار آنلاین می‌تواند نحوه‌ی ارسال کالا به مشتری باشد.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *