ردکردن این
معرفی بسته بندی های ساخته شده با اوریگامی

معرفی بسته بندی های ساخته شده با اوریگامی

معرفی بسته ‌بندی‌ های ساخته شده با اوریگامی

بسته‌بندی یکی از مهم‌ترین فاکتورها در کیفیت ارسال مرسوالات می‌باشد. چرا که بسته‌بندی از جمله اولین معرفه‌هایی است که محصول شما را معرفی می‌کند. بنابراین مهم است که پیش از ارسال مرسولات خود از کیفیت آن ها مطمئن باشیم تا بسته‌ی ارسالی استاندارهای اولیه‌ی بسته بندی یک محصول را داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که بیشترین نارضایتی ایجاد شده مشتریان از خرید خود، نارضایتی آن ها از بسته بندی و کیفیت ارسال می‌باشد. بسته بندی خوب علاوه بر حفظ سلامت محصول ارسال شده، می‌تواند طراحی منحصر به فرد و زیبایی داشته باشد. با رضایت مشتری از بسته بندی می‌توان او را در خریدهای بعدی مطمئن کرد. چرا که بسته‌ بندی باکیفیت و درست می‌تواند نشان دهنده‌ی احترام شما به مشتری باشد.

اما بسته بندی ها با توجه به نوع کالا، اندازه، جنس و… می‌تواند متفاوت باشد. پاکت و کارتون های پستی از انواع متفاوتی تشکیل شده اند. بسته‌بندی کالا می‌تواند از جنس‌های مقوایی، کارتونی و یا حتی جنس‌های محکم تر برای حفظ سلامت محصول ساخته شده باشد. همچنین اندازه ی این بسته بندی وابسته به اندازه‌ی محصول شما می‌تواند کوچک، متوسط و یا بزرگ باشد. هم‌چنین می‌توانید بسته‌بندی خود را با لوگوی شرکت و یا فروشگاه خود را بر روی بسته بندی درج کرده و آن را منحصر به فرد نمایید. در این مقاله سعی بر معرفی یکی از روش‌های بسته بندی خواهیم داشت. این بسته بندی های ساخته شده با اوریگامی نامیده می‌شود. در ادامه به معرفی این بسته بندی خواهیم پرداخت.

 

بسته بندی با اوریگامی

پیش از پرداختن به این نوع بسته بندی می‌خواهیم معنای دست‌سازه های اوریگامی را شرح دهیم. اوریگامی یا هنر کاغذ یک هنر کهن ژاپنی است که در سراسر جهان طرفداران خود را دارد. این هنر بوسیله‌ی تا کردن کاغذ به وجود می‌آید. تا کردن کاغذ به شکلی اصولی که باعث به وجود آمدن اشکال و احجام مختلف می‌شود. این اشکال می‌تواند در جهت درست کردن کاردستی، پاکت و.. باشد. در بسته بندی های ساخته شده با اوریگامی کاغذهای مقوایی به شکل پاکت با بسته‌بندی با تا شدن کاغذ یا مقوا شکل می‌گیرد. این بسته بندی‌ها می‌تواند به شکل دست شاز باشد و توسط انسان ساخته شود. و یا می‌تواند به شکل آماده تا زده و برش داده شود و سپس از طریق خطوط تا شده و آماده می‌شوند.

بسته بندی های ساخته شده با اوریگامی

مشخصه‌های بسته بندی های ساخته شده با اوریگامی

بسته بندی با اوریگامی می‌تواند در دسته بندی و کاربری‌های متفاوت کاربر داشته باشد. اما این نوع بسته بندی دارای مشخصه‌هایی است که در زیر به آن اشاره می‌کنیم.

 

سادگی و زیبایی اوریگامی

یکی از مشخصه‌های اوریگامی زیبایی در عین سادگی است. چرا که  در این نوع دسته بندی، از تزیینات اضافه خودداری می‌شود. در ساده‌ترین شکل ممکن و با استفاده از برش و خطوط ساخته می‌شود. بنابراین می‌توان با انجام چاپ بر روی این بسته بندی ها طرح و یا نوشته ای را چاپ کرد و با استفاده از خطوط مشخص شده، بسته بندی را انجام داد. ارزش این هنر به دست ساز بودن و هنر فکر است که با ایجاد خطوط مشخص و تا کردن آن ها در جهات مشخص، به محصول نهایی رسید. بدین ترتیب با ایجاد ساده ترین خطوط می‌توان در عین سادگی به زیبایی رسید. بسته بندی های ساخته شده با اوریگامی از این دو مشخصه برخوردار بوده و علاوه بر ظاهر مینیمال خود از زیبایی برخوردار است.

 

راحتی در بسته بندی

در این روش بسته بندی استفاده از چسب به حداقل خود رسیده و با استفاده از خطوط ایجاد شده و هنر مهندسی ساخت احجام انجام می‌گیرد. بنابراین ساخت بسته بندی به این وسیله می تواند راحت تر و سریع تر باشد. بسته بندی های اوریگامی می‌تواند به وسیله ی دستگاه برش ببیند. و  با دادن برنامه ی مشخص به دستگاه، مقوا یا کاغذ را به شکل مشخص برش داده و تا زد و سپس این مقواهای تازده شده را به شکل صحیح باز کرده و در راستای این خطوط به شکل باکس های بسته بندی محصول در می‌آوریم. این روش می‌تواند از قوانین ساده ای برای ساخت استفاده کرده و به راحتی ساخته شود.

 

اشغال فضای کمتر

در بسیاری از مواقع حمل و جابجایی بسته ها می‌تواند فضای زیادی را اشغال کند. اوریگامی با تا زدن هوشمند کاغذ می‌تواند به شکلی شاخته شود که کمترین فصا را اشغال نماید. هم چنبن مقواهای آماده شده جهت ساخت بسته بندی به شکل یک صفحه قابل صاف شدن هستند. و می‌توان تعداد زیادی از این بسته بندی ها را بر روی هم در یک فضای کوچک نگهداری کرد. بنابراین برای نگهداری این بسته بندی ها نیازمند فضای بزرگی نخواهیم بود. و می‌توانیم این مقواها را روی هم چیده و در زمان نیاز باز کرده و جعبه بسته بندی را در کمترین زمان بسازیم.

 

صرفه جویی زمان و انرژی

بسته بندی محصولات می‌تواند یکی از زمانبر ترین مراحل برای فروشنده های فروشگاه آنلاین باشد. با انجام تای مقوای بسته بندی توسط دستگاه، میتوان در عرض چند ثانیه بسته بندی محصول خود را آماده کنیم. کافی است طرح مورد نظر خود را بر روی مقوا ها چاپ کرده و آن ها را به شکل مشخص توسط دستگاه برش دهیم. سپس این برش ها را در جهت درست تازده و بسته بندی ما آماده است. هم چنین به دلیل استفده نکردن از چسب می‌توان در پول بسته بندی ها نیز صرفه جویی کرد.

با اشاره به اهمیت بسته بندی یکی از روش های کارآمد بسته بندی را برای شما معرفی کردیم. رضایت مشتریان در بسته بندی می‌تواند رضایت کلی آن ها در فروشگاه شما را در پی داشته باشد. شما می‌توانید برای بالا بدن کیفیت ارسال مرسولات خود از راه های متنوعی استفاده نمایید. یکی از این راهکارها استفاده از شرکت های واسطه در ارسال مرسولات شماست. به همین منظور شما می‌توانید بسته‌های ارسالی خود را در بستر سایت تاپین ثبت نمایید. در این صورت تاپین می‌تواند بسته‌های شما را توسط شرکت پست مورد نظر شما ارسال نماید. این کار را می‌توانید در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حضور در شرکت‌های پستی انجام دهید. بدین ترتیب می‌توانید برای ارسال مرسولات متعدد با تعداد بالا از این شرکت استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و پرسیدن هرگونه سوال می‌توانید از مشاوره تاپین ستفاده نمایید.

 

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:
راهکار های فروش
mrs shahvali

معرفی شرکت نذر طبیعت

معرفی شرکت نذر طبیعت نذر طبیعت یک سازمان مردم نهاد است که دغدغه اصلی اش حمایت از محیط زیست و حفظ حیات وحش کشور است.

راهکار های فروش
tapinblog

مناسبت های اسفند ماه ۱۴۰۱

چیزی تا پایان سال نمانده و به زودی وارد آخرین ماه ۱۴۰۱، یعنی اسفندماه می‌شویم؛ به همین خاطر هم در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به

راهکار های فروش
mrs shahvali

معرفی افزونه دکان وردپرس

افزونه دکان چیست و چگونه به سایت های فروش کمک می کند؟ افزونه دکان یکی از پرکاربردترین افزونه های وردپرس است که به راحتی امکان

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *