ردکردن این
حضور جناب آقای ملک محمدی در نمایشگاه اینوتکس
حضور مهندس ملک محمدی رد نمایشگاه اینوتکس

حضور جناب آقای ملک محمدی در نمایشگاه اینوتکس

سنخرانی مهندس ملک محمدی در نمایشگاه اینوتکس

برگزاری نمایشگاه هاى بین المللى در حوزه های مختلف همیشه راههای ارتباطی برای آشنایی کسب و کارها و عرضه محصولات آنها بوده است. رویداد اینوتکس با گرایشات علمی و فناوری پل ارتباطى بین بازرگانان، فناوران، صنعت گران و محققین کشورهاى گوناگون مى باشند که تنها براى نمایش کالاها و انجام مذاکرات تجارى پیرامون آنها برگزار نمى گردد. رویداد INOTEX در تلاش است که علاوه بر معرفی فناوری های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آنها متصل کند و همچنین سرمایه گذاران را با فرصت های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا نماید. این رویداد از سال ۲۰۱۳ در ایران برگزار می شود. اینوتکس در حالی سیزدهمین دوره خود را تجربه می‌کند که اکنون تبدیل به بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری در کشور شده است و هر ساله افتخار میزبانی بیش از ۱۰۰ هزار مخاطب از سراسر جهان به صورت حضوری و مجازی را دارد.

در این رویداد به طور معمول سخنران زیادی دعوت می شوند تا از تجربیات خود در حوزه کسب و کار های مربوط به موضوع نمایشگاه برای حضار صحبت کنند. یکی از سخنرانان این رویداد جناب آقای مهندس مهرداد ملک محمدی مدیر عامل و بنیانگذار شرکت تاپین است. تاپین یک پلتفرم هوشمند در صنعت لجستیک که در این حوزه حرفهای زیادی برای گفتن دارد. موضوع سخنرانی ایشان در این رویداد پاشنه‌آشیل خرده‌فروش‌ها یا سرعت‌گیر اقتصاد است. 

خرده‌فروشی در حقیقت آخرین حلقه زنجیره عرضه است که کالا یا خدمات را به مصرف‌کننده نهایی ارائه می‌کند. لجستیک در صنعت خرده‌‌‌فروشی آنلاین برای کسب‌و‌کارها عاملی کلیدی در تامین کالاها و خدمات به مشتریان است و از طرفی اغلب شکایات و انتقادات مشتریان هم این بخش را نشانه می‌‌‌روند. شرکت تاپین با پلتفرم هوشمند خود سعی بر این داشته تا این شکایات را به حداقل خود برساند. زمان برگزاری این رویداد ۱۸ اردیبهشت و زمان سخنرانی مهندس ملک محمدی از ساعت ۱۶:۳۰الی ۱۸ می باشد. علاقه مندان میتوانند با حضور خود در این رویداد اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند.

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *