ردکردن این
صفحه رهگیری هوشمند: خدمت جدید تاپین به مشتریان
خدمات جدید تاپین

صفحه رهگیری هوشمند: خدمت جدید تاپین به مشتریان

آشنایی با خدمت جدید تاپین

هدف اصلی‌ تاپین از راه‌اندازی بخش رهگیری هوشمند، تسهیل فرایندهای لجستیکی و ارتقای تجربه خرید مشتریان است.

استارتاپ لجستیکی «تاپین»، بخش رهگیری هوشمند را به خدمات خود اضافه کرد. در این بخش تازه برای فروشگاه‌داران یک صفحه رهگیری اختصاصی ایجاد شده تا مشتریان بتوانند رهگیری مرسوله خود را انجام دهند.

استارتاپ تاپین که یک پلتفرم لجستیکی واسط بین فروشگاه‌های آنلاین و شرکت‌های حمل‌ونقل است، با ارائه راهکارهای نوآورانه سعی در بهبود تجربه کاربران خود دارد. هدف اصلی مجموعه ما از راه‌اندازی بخش رهگیری هوشمند، تسهیل فرایندهای لجستیکی و ارتقای تجربه خرید مشتریان است.

ویژگی‌های بخش رهگیری هوشمند

صفحه فرود اختصاصی به‌ شکلی طراحی شده که دیگر نیازی به کپی و پیست‌ کردن کد رهگیری نیست. در انتهای پیامک ارسالی به مشتریان، لینکی منحصربه‌فرد آمده که با کلیک روی آن، صفحه رهگیری باز می‌شود و وضعیت مرسوله به‌صورت آنی دیده می‌شود.

در سایت ما بخشی با نام «رهگیری» نیز افزوده شده که با کلیک روی آن می‌توان کد رهگیری خود را وارد کرد و از وضعیت دقیق مرسوله باخبر شد. این صفحه رهگیری سه وضعیت کلی «تحویل فروشگاه»، «تحویل پست» و «تحویل مشتری» را نمایش می‌دهد. یکی از ویژگی‌های این نوآوری این است که تمام بسته‌های مختلف مشتری که از فروشگاه‌های گوناگون خریداری‌شده، در یک صفحه دیده می‌شود و به تجربه کاربری بهبود چشمگیری می‌دهد. صفحه رهگیری تاپین کاملاً گرافیکی و تصویری است و مشتری را از تماشای صفحات خشک و ساده راحت می‌کند.

امکان تبلیغات بنری فروشگاه در صفحه رهگیری تاپین

تاپین امکان نمایش تبلیغات بنری فروشگاه را نیز در صفحه رهگیری فراهم کرده است. این ویژگی برای فروشگاه‌داران این امکان را فراهم می‌کند که با نمایش تبلیغات خود، مشتریان را با یک کلیک به سایت فروشگاه هدایت کنند و در نهایت تعامل بیشتری با آنها داشته باشند.

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *