ردکردن این
حضور جناب مهندس ملک مهمدی در همایش فصلی MITM
حضور جناب مهندس ملک مهمدی در همایش فصلی MITM

حضور جناب مهندس ملک مهمدی در همایش فصلی MITM

همایش های فصلی MITM

از سال ۱۳۸۵ همایش‌های فصلی مرتبط با مباحث روز مدیریت کسب‌وکارهای هوشمند و تحولگرا با رویکرد فناورانه در سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردیده و همچنان ادامه دارد. این همایش در کنار یک برنامه آموزشی در مقاطع عالی برای مدیران، بنیانگذاران و‌دانشگران حوزه بیزنس‌های نوین با اختصار MITM تعریف شده که تاکنون در طول ۲۱ سال بیش از ۱۰۰۰ نفر در برنامه‌های آن شرکت داشته‌‌اند.
در هر نوبت از همایش‌های نیم‌روزه، جمعی از صاحبنظران، متخصصین، اساتید، بنیانگذاران استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین در یک فضای صمیمی و درعین حال تخصصی برای ارائه دیدگاه‌ها و تجربیات خود متناسب با محور موضوعی هر همایش به این برنامه دعوت می‌گردند. هر همایش مشتمل بر چندین ارائه از متخصصین و کارشناسان و اساتید داخل و خارج ایران و یک پنل تخصصی است.

با توجه به اینکه مجموعه تاپین نیز یک پلتفرم مجازی در حوزه لجستیک هوشمند میباشد، این مجموعه نیز در این همایش شرکت میکند و برنامه های خود را در این همایش ارائه میدهد. موضوع محوری چهل و ششمین همایش که در بعدازظهر روز یکشنبه ۲۷ خرداد سال جاری از ساعت ١٣:٣٠ تا ١٧:٣٠ برگزار می‌گردد، «لجستیک هوشمند شهری» است. در این برنامه ضمن چندین ارائه علمی و تخصصی، یک پنل تخصصی ٧۵ دقیقه‌ای درنظر گرفته شده که مدیریت آن برعهده دوست گرامی آقای آرش سروری است. حضور در این رویداد فرصتی عالی برای بهره‌برداری رسانه‌ای است که از آن در راستای تقویت برند و افزایش دیده‌شدن تاپین استفاده خواهیم کرد.
بازه زمانی همایش از ۱۳:۳۰ تا ۱۷:۳۰ است. بازه زمانی برگزاری پنل تخصصی بین ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ می‌باشد.

 

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *