ردکردن این
تاپین و کسب و کارها-بازی نوین

تاپین و کسب و کارها-بازی نوین

خدمات شرکت تاپین و کسب و کارها- بازی نوین

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر کسب و کار آنلاین می‌تواند نحوه‌ی ارسال کالا به مشتری باشد. سرعت و کیفیت از مهم‌ترین فاکتورهای یک ارسال موفق است. که می‌تواند به رضایت مشتری و خرید بیشتر او بیانجامد. به همین دلیل می‌توان برای انجام این کار از شرکت‌های واسطه مانند تاپین استفاده کرد. برای شناخت ملموس‌تر خدمات شرکت تاپین می‌توان به نظر دیگر مراجعان ما رجوع کرد. به همین دلیل در این مقاله به معرفی یک کسب و کار آنلاین خواهیم پرداخت. کسب و کاری که توانسته از شرکت تاپین برای سرعت و پیشرفت کار خود استفاده نماید.

 

شرکت تاپین

فروشگاه بازی نوین

بازی نوین یک کسب و کار اینترنتی است که تولیدکننده‌ و فروشنده‌ی بازی است. محصولات اصلی این فروشگاه آنلاین، بازی فکری و بردگیم است که در قیمت‌های متنوع ارائه می‌شود. زمان بازی‌ها نیز وابسته به نوع بازی کوتاه و بلند مدت است. این فروشگاه پس از راه‌اندازی سایت و بسترهای فروش خود به چالش‌هایی برای ارسال مرسولات خود برخورد. چرا که ارسال مرسولات در مدت کوتاه و تعداد بالا نیازمند هماهنگی فراوانی است. فروشگاه بازی نوین دارای مشکلاتی مانند:بسته‌بندی زمان‌بر، ایستادن در صف‌های طولانی پستی و اختصاص زمان و انرژی فراوان برای این کار، عدم ارسال مرسولات در بازه زمانی مناسب ، برخورد سلیقه‌ای دفتر خدمات در اعلام قیمت بسته‌های ارسالی، انجام بارکدگذاری و بسته‌بندی به شکل نامناسب و… بود.

 

داستان آشنایی با تاپین

داستان آشنایی بازی نوین با خدمات شرکت تاپین از آنجایی آغاز شد که این شرکت در یک تخفیف سالانه با تعداد زیادی از سفارشات روبه‌رو بود. در این زمان فروشگاه‌ها علاوه‌ بر بسته‌بندی و آماده‌سازی، دغدغه‌ی ارسال مرسولات خود را خواهندداشت. فروشگاه بازی نوین نیز در آن زمان به مشکلات ارسال برخورد کرده و به فکر راه میانبری برای ارسال مرسولات خود بود. آشنایی با خدمات شرکت تاپین راه‌حلی بود که فروشگاه بازی نوین برای حل چالش‌های خود یافت. اما برای آشنایی با راه‌حل‌ها و خدمات شرکت تاپین به برخی از تاثیرات مثبت تاپین بر روی این فروشگاه خواهیم‌پرداخت. تاثیراتی که پس از استفاده از خدمات شرکت تاپین به نقل خود فروشگاه بازی نوین بر روی این فروشگاه داشته‌است.

 

بالا بردن سرعت کار و صرفه‌جویی در زمان

بالا بردن سرعت کار و استفاده‌ی درست از زمان را می‌توان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ی کسب و کارهای آنلاین دانست. چرا که به موقع رسیدن مرسوله و ذخیره‌ی زمان می‌تواند از عوامل مهم در رضایت مشتری باشد. یکی از عواملی که باعث رضایت فروشگاه بازی نوین از تاپین شده‌بود؛ بالابردن سرعت در ارسال مرسولات برای این فروشگاه بود. تاپین با اتصال به بزرگ‌ترین شرکت‌های پستی کشور، بخش بزرگی از زمان را برای ارسال مرسولات شما ذخیره می‌کند. شرکت تاپین با هماهنگی با شرکت‌های پستی، احتیاج به حضور شما در شرکت‌های پستی را حذف کرده و در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند.

 

انجام بارکدگذاری

با استفاده از خدمات تاپین شما می‌توانید بارکدگذاری مرسولات را بدون مراجعه به دفترپستی انجام دهید. شما به راحتی پس از ثبت اطلاعات مرسوله خود در سامانه تاپین لیبل (برچسب) پستی را دریافت میکنید که با پرینت کردن و چسباندن آن بر روی مرسوله میتوانید آن را تحویل پستچی یا اداره پست دهید.

 

ارسال کد رهگیری به مشتری

یکی دیگر از خدمات تاپین برای کسب و کارهای آنلاین، ارسال کد رهگیری به مشتری است. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان اطلاع از وضعیت بسته‌های آن‌ها و زمان ارسال آن است. این کار می‌تواند انرژی فراوانی جهت پاسخ‌دهی کسب‌ و کارها به مشتری و توضیح وضعیت بسته‌های آن‌ها باشد. شرکت تاپین با ارسال خودکار پیامک کدرهگیری به مشتری، این مشکل را برای این کسب‌ و کار رفع کرد. چرا که فروشگاه بازی نوین پیش از این کد رهگیری را از طریق ایمیل برای مشتری ارسال می‌کرد. اما با استفاده از خدمات تاپین جهت ارسال کد رهگیری از طریق پیامک، مشتری می‌تواند وضعیت بسته‌ی خود و زمان ارسال آن را از طریق کد رهگیری مشاهده نماید. برای آشنایی بیشتر با این روند می‌توانید پیگیری بسته پستی خود را چگونه انجام دهیم؟ را مطالعه نمایید.

 

بسته‌بندی بهتر مرسولات

با ذخیره‌ی زمان و افزایش سرعت کار می‌توان زمان بیشتری برای بسته‌بندی محصولات داشت. هم‌چنین برای بسته‌بندی محصولات احتیاجی به حضور در دفاتر پستی نخواهید داشت. بسته‌بندی در بهترین کیفیت انجام شده و کیفیت بهتر بسته‌بندی، رضایت بیشتر مشتری و افزایش فروش را به دنبال خواهدداشت. برای شناخت بهتر نحوه‌ی بسته بندی مرسولات می‌توانید به راهنمایی بسته‌بندی مراجعه نمایید.

 

خدمات شرکت تاپین در بسته بندی
بسته بندی محصولات

-ایجاد ارتباط بهتر با مشتری

با ارسال سریع‌تر و بسته‌بندی بهتر می‌توان کیفیت ارسال را بالا برد. این کاری است که شرکت تاپین می‌تواند برای کسب و کار شما و برای بالا بردن کیفیت کالا انجام دهد. با بالا رفتن کیفیت و ارسال به موقع و مناسب کدهای رهگیری، ارتباطی که با مشتری در فروشگاه بازی نوین گرفته‌شد رضایت‌بخش‌تر بود. رضایت در کیفیت ارسال محصولات باعث افزایش رضایت مشتری و در نتیجه فروش بهتر و مستمر خوهدشد.

 

 

 

گزینه‌های گفته شده در بالا تاثیرات استفاده از خدمات شرکت تاپین برای فروشگاه بازی نوین بود. این گزینه‌ها برای آشنایی بیشتر شما با برخی خدمات شرکت تاپین و آثار آن بر روی کسب و کار شما بود. شما می‌توانید با مراجعه به سایت تاپین نظرات دیگر استفاده کنندگان را بخوانید و در صورت نیازبه مشاوره‌ی رایگان با مشاورین ما در ارتباط باشید.

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:
اخبار حمل و نقل
tapinblog

تغییرات شرکت ملی پست – دی ۱۴۰۱

شرکت ملی پست همیشه گزینه اول فروشگاه های آنلاین برای ارسال مرسولاتشون هست زیرا هم هزینه ارسال به صرفه تری نسبت به دیگر حمل کننده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *