ردکردن این
افزونه ووکامرس حمل و نقل- حرفه‌ای

افزونه ووکامرس حمل و نقل- حرفه‌ای

افزونه ووکامرس حمل و نقل- حرفه‌ای چیست و چه کاربردی دارد؟

حمل و نقل آسان را می‌توان یکی از شاخصه‌های مارکت‌ پلیس‌های موفق دانست. افزونه‌های حمل و نقل می‌توانند فضای بهتری را برای راحتی ارسال مرسولات پدید بیاورند. این افزونه‌ها با اضافه شدن به ووکامرس می‌توانند به مشتریان کمک کنند که نوع پست خود را انتخاب کرده و آن را دریافت نمایند. پیش از این برای استفاده از قابلیت‌های ووردپرس نیاز به برنامه‌نویسی سخت داشتید. اما اکنون با با اضافه شدن افزونه‌ها این نیاز مرتفع شده‌است. افزونه‌ها با نام‌ها و مشخصه‌های فراوانی در بازار وجود دارند. قبل از وجود افزونه‌ ووکامرس حمل و نقل، دارندگان سایت در احتساب هزینه‌های ارسال خود دچار مشکلاتی بودند. افزونه‌ی ووکامرس حمل و نقل- حرفه‌ای  با تست موفق رایگان خود این بار به شکل تخصصی برای فروشگاه‌ها قابل استفاده است.

افزونه حمل و نقل- حرفه ای موجود در وردپرس برای سایت‌های فروشگاهی قابل استفاده است. این افزونه به شما کمک می‌کند که فرایند حمل و نقل سایت خود را به شکل حرفه‌ای و تخصصی پیش ببرید. در ادامه به معرفی مشخصه‌ها و ویژگی‌های این افزونه خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های افزونه‌ی ووکامرس حمل و نقل- حرفه‌ای

 

توانایی محاسبه‌ی آنلاین هزینه‌ی پست سفارشی و پیشتاز

همانطور که در بالا اشاره شد؛ تخمین هزینه‌ی پست توسط فروشگاه، بدون استفاده از افزونه‌های ووکامرس امکان‌پذیر نبود. اما با استفاده از این افزونه می‌توانید هزینه‌ی پست مرسولات فروشگاه خود را به نرخ همان روز محاسبه نمایید. برای محاسبه‌ی این قیمت شما به وارد کردن وزن کالاهای خود احتیاج دارید. برای این کار با مراجعه به بخش حمل و نقل—» ابزارها، وزن محصولات موجود خود را در سایت وارد نمایید.

نمایش عنوان حمل و نقل رایگان

با توجه به اینکه قابلیت نمایش حمل و نقل رایگان در مقابل محصول، در افزونه‌ی ووکامرس وجود ندارد؛ مشتریان ممکن است در این زمینه دچار تردید شوند. این مشکلی است که در افزونه ووکامرس حمل و نقل- حرفه‌ای برطرف شده‌است. بدین شکل که شما با اضافه کردن این افزونه می‌توانید یکی از گزینه‌های «حمل و نقل پس کرایه» و «حمل و نقل رایگان» را در کنار محصول خود فعال نمایید. با این کار می‌توانید حمل و نقل رایگان را در همان قسمت برای کاربران نمایش داده و آن‌ها را از این گزینه مطلع نمایید. این کار می‌تواند کاربران و مخاطبین سایت را به خرید تشویق نماید.

ارسال رایگان

مشخص نمودن مناطق حمل و نقل برای هر شهر

این مشخصه می‌تواند میزان خطای کاربران را به حد چشم‌گیری کاهش دهد. چرا که در ووکامرس شما فقط می‌توانید محدوده‌ی حمل و نقل خود را به استان محدود نمایید. اما در افزونه‌ی نگارش حرفه‌ای شما می‌توانید منطقه‌ی حمل و نقل را به شهر محدود نمایید. با این کار محدوده‌ی حمل و نقل کوچک‌تر شده و مدیریت روش‌های حمل و نقل شما به شکل بهتری انجام می‌گیرد.

افزایش مشخصه‌های نرخ ثابت

این گزینه نسبت به نرخ ثابت ووکامرس امکانات بیشتری دارد. به این شکل که شما می‌توانید برای حد قیمت حمل و نقل رایگان را تعریف کرده و برای آن عکس نیز قرار دهید. در این قسمت توانایی برنامه‌نویسی نیز مقرر شده‌است.

استفاده‌ی هم‌زمان از تعداد بیشتری از پیک‌های موتوری

در ووکامرس و بدون استفاده از این افزونه شما صرفا می‌توانید از یک پیک موتوری برای ارسال بسته‌ها استفاده نمایید. اما با استفاده از نسخه‌ی تخصصی افزونه‌ ووکامرس حمل و نقل- حرفه‌ای می‌توانید از تعداد بیشتری پیک استفاده نمایید. بدین ترتیب می‌توانید برای شهرهای مختلف پیک موتوری با شرایط متفاوتی داشته‌ باشید. و برای هر کدام از آن‌ها نرخ‌های جداگانه‌ای استفاده نمایید.

توانایی مشاهده‌ی اسامی شهرها در پنل مدیریت

در قسمت سفارشات وردپرس و در قسمت ویرایش-افزودن سفارش می‌توانید سفارش جدید خود را ثبت کرده و یا سفارشات قدیمی را ویرایش نمایید. در صورت زیاد بودن این سفارشات پیدا کردن آن‌ها وقت‌گیر خواهدبود. این افزونه با اضافه نمودن لیست شهرهای سفارشات سرعت شما را برای این کار افزایش می‌دهد. اگر شما ثبت سفارش خود را ازطریق سرویس تاپین انجام می‌دهید؛ این مکان برای شما بسیار کاربردی و مفید خواهدبود.

توانایی انتخاب شهر توسط کاربر

در ووکامرس کاربران در هنگام وارد نمودن نام شهر خود مجبور به تایپ کردن این نام می‌شدند. در حالیکه این افزونه لیستی از شهرهای ایران را فراهم کرده‌است. با این کار کاربران می‌توانند نام شهر خود را از درون این لیست انتخاب نموده و تجربه‌ی سریع‌تر و بهتری داشته ‌باشند.

ساماندهی گزینه‌های انتخاب کشور، استان و شهر

یکی از نکات مهم در هنگام ثبت سفارش و دریافت اطلاعات، انتخاب شهر و کشور است. افزونه‌ ووکامرس حمل و نقل- حرفه‌ای به شکل پیش فرض فیلد کشور را در هنگام ثبت اطلاعات حذف کرده‌است. این اتفاق برای فروشگاه‌هایی که صرفا خرید داخل کشوری انجام می‌دهند؛ فعال می‌شود. هم‌چنین به شکل پیش‌فرض گزینه‌ی استان قبل از فیلد شهر قرار می‌گیرد. چرا که با انتخاب استان از لیست استان‌های ارائه شده؛ لیست شهرهای همان استان برای کاربر قابل نمایش می‌شود. و کاربر می‌تواند شهر مورد نظر را انتخاب نماید. این نکات در انجام سفارش به شکل سریع‌تر کمک می‌کند.

توانایی غیرفعال نمودن انتخاب پیش فرض در روش‌های ارسال

این گزینه به شما این امکان را می‌دهد که انتخاب‌های پیش‌فرض در روش‌های ارسال بسته را حذف نمایید. با این کار مشتری می‌تواند روش ارسال بسته‌ی خود را خودش انتخاب نماید. و قدرت انتخاب او را بالا ببرید.

فعال نمودن گزینه‌ی ارسال رایگان برای سفارش اول

این گزینه برای بسیاری از فروشگاه‌ها حیاتی محسوب میشود. چرا که گزینه‌ی ارسال رایگان برای اولین سفارش می‌تواند مشتری را ترغیب به خرید از سایت شما کند. بنابراین شما می‌توانید به وسیله‌ی این افزونه هزینه‌ی ارسال را برای اولین سفارش‌های کاربران به صفر برسانید. بدین ترتیب مشتریانی که برای اولین بار در حال ثبت سفارش خود هستند؛ به شکل خودکار هزینه‌ای برای ارسال پرداخت نکنند. هم‌چنین این قابلیت برای تمام روش‌های ارسال پستی شما در تمامی شرکت‌های پستی قابل انجام است.

سازگاری با افزونه‌ی پیامک ووکامرس فارسی

افزونه‌ ووکامرس حمل و نقل- حرفه ای دارای سازگاری کامل با افزونه‌ی پیامک فارسی دارد. بدین ترتیب شما می‌توانید برای ارسال پیامک فارسی از این قابلیت نیز استفاده نمایید. در صورتی که افزونه‌ی پیامک فارسی را ندارید؛ می‌توانید آن را به شکل رایگان از وردپرس دریافت نمایید.

تعریف کردن شروط برای قسمت‌های مختلف در حمل و نقل

شما می‌توانید از طریق این افزونه و در منوی ووکامرس خود وارد بخش پیکربندی و سپس حمل و نقل شوید. در این قسمت بخشی به اسم شرطه‌های حمل و نقل تعبیه شده‌است. این بخش به شما این امکان را می‌دهد که برای روش‌های حمل و نقل خود شروطی را وابسته به شرایط فروشگاه تعریف نمایید. و این شرایط را از طریق پیامی به کاربر اطلاع دهید. این کار باعث فهم بهتر مشتری از شرایط فروشگاه شده و میزان نارضایتی او را به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد. این شروط می‌تواند در بخش‌های استان، دسته‌بندی‌ها،جمع اقلام در سبد خرید، وزن محصولات و دیگر مشخصات آن انجام گیرد.

در این حالت بی‌نهایت شروط و حالات ممکن است برای فروشگاه وجود داشته‌باشد. به طور مثال می‌توانید این شرط را تعریف کنید که اگر محصولات شما از یک مقدار مشخص سنگین‌تر باشند؛ روش ارسال محصول شما تنها از طریق تیپاکس انجام می‌شود.

صرفه‌جویی در وقت با بارگزاری سریع شهرها

لود شدن لیست شهرها در کم‌تر از یک ثانیه می‌تواند سرعت ثبت سفارش را بالا برده و در زمان صرفه‌جویی کند. با تعبیه کش کارا، لیست‌ شهرهای استان‌های کشور حتی در صورت نبود ارتباط با سرور قابلیت لود شدن در چند ثانیه را خواهد داشت.

 

وردپرس و افزونه‌ها

در موارد بالا سعی در معرفی افزونه‌ ووکامرس حمل و نقل- حرفه‌ای را داشتیم. از مشخصات گفته‌شده در بالا می‌توان پی برد این افزونه دارای مشخصاتی است که توانایی ذخیره‌ی زمان و انرژی را داشته و برخی از نیاز کاربران برای ثبت سفارش را مرتفع کرده‌است. به یاد داشته باشید که استفاده از افزونه‌ها و به روز نگاه داشتن سایت می‌تواند باعث جلب اعتماد بیشتر مشتری شده و خرید او را آسان نماید. بدین ترتیب با بالا بردن کیفیت سایت خود می‌توانید فروش خود را نیز بالا ببرید.

در انتها می‌توانید با استفاده از این افزونه‌ها هم‌چنان ثبت سفارش‌های خود را به تاپین بسپارید. شرکت تاپین با اتصال با شرکت‌های پستی ایران توانایی سازماندهی مرسولات شما را دارد. با این کار احتیاجی به حضور شما در شرکت‌های پستی نخواهدبود. و ثبت مرسولات شما از طریق اینترنت کافی خواهد بود. بدین ترتیب با مراجعه به سایت تاپین می‌توانید ابتدا ثبت‌ نام کرده و سپس سفارشات خود را در سایت ثبت نمایید. برای آشنایی با نحوه‌ی ثبت‌نام و در صورت داشتن سوالات می‌توانید از راهنمایی متخصصین ما در سایت استفاده نمایید.

 

‌همین حالا (با کلیک روی همین متن) افزونه ووکامرس حمل و نقل- حرفه‌ای رو راه اندازی کن ?

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:
راهکار های فروش
mrs shahvali

معرفی شرکت نذر طبیعت

معرفی شرکت نذر طبیعت نذر طبیعت یک سازمان مردم نهاد است که دغدغه اصلی اش حمایت از محیط زیست و حفظ حیات وحش کشور است.

راهکار های فروش
tapinblog

مناسبت های اسفند ماه ۱۴۰۱

چیزی تا پایان سال نمانده و به زودی وارد آخرین ماه ۱۴۰۱، یعنی اسفندماه می‌شویم؛ به همین خاطر هم در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به

راهکار های فروش
mrs shahvali

معرفی افزونه دکان وردپرس

افزونه دکان چیست و چگونه به سایت های فروش کمک می کند؟ افزونه دکان یکی از پرکاربردترین افزونه های وردپرس است که به راحتی امکان

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *