ردکردن این
تغییرات شرکت ملی پست – دی ۱۴۰۱

تغییرات شرکت ملی پست – دی ۱۴۰۱

شرکت ملی پست همیشه گزینه اول فروشگاه های آنلاین برای ارسال مرسولاتشون هست زیرا هم هزینه ارسال به صرفه تری نسبت به دیگر حمل کننده ها و هم دسترسی آسان تری برای تحویل مرسولات دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد تغییرات شرکت ملی پست در دی ماه ۱۴۰۱ صحبت کنیم.

 

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

 

 

تغییرات

 

۱٫

تعداد بارکد های صادر شده از ۲۰ رقم به ۲۴ رقم تغییر کرده است.

 

۲٫

هنگام درج کد پستی دقت داشته باشید که کدپستی حتما دقیق و درست درج شود زیرا در سیستم جدید با این عدد ۱۰ رقمی به محل گیرنده شما مراجعه میکنند.

 

۳٫
لحظه انتخاب گزینه ها در پنل تاپین
لحظه انتخاب گزینه ها در پنل تاپین

 

در سرویس و تغییرات جدید شرکت ملی پست ارسال مایعات و کالاهای شکستنی مجاز هستن فقط در هنگام ثبت سفارش باید تیک های مورد نظر رو بزنید، لازم به ذکره که ۲۵% هم به هزینه ارسالتون اضافه میشه.

 

۴٫
حداقل و حداکثر وزن کالای ارسالی در پنل تاپین
حداقل و حداکثر وزن کالای ارسالی در پنل تاپین

 

در سامانه جدید شما میتواند حداقل ۵۰ گرم و حداکثر ۳۰ کیلوگرم سفارش، ثبت و ارسال کنید.

 

۵٫

درگذشته زمانی که بسته شما در سامانه تاپین به آماده به ارسال انتقال پیدا میکرد در صورت منصرف شدن میتوانستید اون رو به آماده به پرینت برگردانید و حذف کنید اما در سیستم جدید بعد از آماده به ارسال شدن سفارش، یا بسته به پست تحویل میشود یا باید به وضعیت اشتباه در آماده به ارسال تغییر پیدا کند.

 

۶٫

هنگام ثبت نام در پنل تاپین اطلاعاتی از قبیل شماره موبایل، کدملی و تاریخ تولد باید برای مدیر پنل باشد چون سامانه شاهکار این اطلاعات رو بررسی میکنه و در صورت تایید پنل شما فعال میشه.

 

۷٫

اگر از کارتن ها و یا بسته بندی های نامتعارف استفاده میکنید، باید حواستون باشه طول بستتون بیشتر از ۳۵ سانتی متر، عرض بسته بیشتر از ۲۵ سانتی متر و اگر ارتفاع بسته بیشتر از ۱۸ سانتی متر باشد ۲۵% به هزینه ارسال شما اضافه خواهد شد.

 

نکته بسیار مهم

علائم جدید روی فاکتورهای پست
علائم جدید روی فاکتورهای پست

 

سه علامت روی فاکتور هست که هرکدام معانی خاصی دارند.

برای مثال اگر:

۱٫شما علامت قطره رو روی فاکتور مشاهده کردید به این معنا هست که کالای ارسالی شامل مایعات میباشد.

۲٫اگر علامت لیوان روی فاکتور مشاهده کردید به معنا هست که درون بسته بندی کالای شکستنی وجود دارد.

۳٫و علامت آخر هم حرف H انگلیسی هست که به معنی بسته های خارج از اندازه میباشد.

 

کلام آخر

این ها تغییرات شرکت ملی پست در دی ماه ۱۴۰۱ هستند که اطلاع از آنها بسیار حائز اهمیت هست، همچنین شما می‌توانید با دنبال کردن وبلاگ تاپین از آخرین اخبار و مطالب مهم حوزه لجستیک با خبر باشید.

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:
اخبار حمل و نقل
Mona Falahi

تاپین و کسب و کارها-بازی نوین

خدمات شرکت تاپین و کسب و کارها- بازی نوین یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر کسب و کار آنلاین می‌تواند نحوه‌ی ارسال کالا به مشتری باشد.

دیدگاه s

  1. با سلام و احترام به اعضای کادر محترم تاپین، و با تشکر از اطلاع رسانی و زحمات ایشان. یه نکته ای که هست اینکه الان چند روزیه که کارکنان پست از تحویل گرفتن مرسولاتی که کنار بارکد شون علامت H یا همون غیر استاندارد حک نشده خودداری میکنن، حالا لزوما بسته طبق اندازه هایی که تاپین مشخص کرده نیست و بلکه کوچکتره ولی بازم مسئولین پست از تحویل مرسولات خودداری میکنن و قوانین خودشونو وضع میکنن،که این واقعا منصفانه نیست و واقعا نمیدونم چطور میشه این مشکل رو پیگیری کرد.
    بازم ممنون از تیم خوب تاپین

    • عرض ادب
      این مورد رو از طریق سامانه تیکتینگ در پنل تاپینتون با تیم پشتیبانی ما در میان بگذارید تا پیگیری های مورد نیاز انجام شود.

  2. با سلام ، در تاپین امکان ارسال بسته بندی بصورت کیسه هم هست ( نامتعارف ) ولی در ابعاد و حجم استاندارد ؟

    • خیر، امکانش نیست
      باید حتما در کارتن یا پاکت های پستی ارسال کنید

  3. ممنون ار اطااعات خوب شما


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *