ردکردن این
تاپین و کسب و کارها – پاتوق کتاب

تاپین و کسب و کارها – پاتوق کتاب

 

تاپین و کسب و کارها پاتوق کتاب

پاتوق کتاب یکی از فروشگاه های کتاب فعال در کشور است که با ارسال کتاب به سراسر ایران خدمات ارزنده ای را به دوستداران مطالعه ارائه داده است. این فروشگاه با راه اندازی فروش اینترنتی خود توانسته پایانی برای جستجوهای آنلاین کتاب و محصولات فرهنگی باشد. پاتوق کتاب در شهرکرد تأسیس شده ولی حالا مشتریانی از شهرهای دور و نزدیک ایران دارد. یکی از دلایل شهرت این فروشگاه فعالیت مداومش در زمان همه گیری کرونا بوده است.

پاتوق کتاب، ارسال کتاب به تمام ایران
ارسال کتاب به تمام ایران

 

همه گیری کرونا و افزایش تقاضا برای خرید آنلاین کتاب

پس از ظهور ویروس کرونا و شرایط خانه نشینی و قرنطینه، تقاضا برای خرید کتاب افزایش چشمگیری داشت. در این شرایط بحرانی، خواندن کتاب می توانست راهی نجات بخش از سختی های خانه نشینی باشد. خواندن کتاب برای سالمندان و کودکان می توانست آن ها را تا حد زیادی سرگرم کرده تا سختی های کرونا را فراموش کنند. حالا لذت قدم زدن در نمایشگاه های کتاب و کتابفروشی های بزرگ تبدیل به جستجوی اینترنتی شده بود. پاتوق کتاب در این شرایط تصمیم گرفت همراهان خود را تنها نگذارد و با ایجاد امکان خرید اینترنتی کتاب باز هم در کنار آن ها باشد. پاتوق کتاب برای موفقیت در این راه از خدمات پست کتاب و سامانه تاپین در ارسال به موقع مرسوله ها کمک گرفت.

پیشخوان مجازی تاپین
پیشخوان مجازی تاپین

 

پست بازوی کمکی فروشگاه های مجازی

شرکت پست در زمان شیوع ویروس کرونا خدمات با ارزشی را به مردم ارائه داد. با افزایش چشمگیر و روزافزون خریدهای آنلاین، شرکت پست و سامانه های فعال در زمینه حمل کالا مانند تاپین، برای رساندن بسته ها فعالیت زیادی می کردند. پاتوق کتاب برای ارسال کتاب های خود از پیشخوان مجازی تاپین استفاده کرد و توانست در کوتاه ترین زمان ممکن کتاب ها را به پست برساند. به این ترتیب با کمک پست و تاپین فعالیت پاتوق کتاب نه تنها کم نشد بلکه بیش از پیش به تعداد اعضای خانواده آن نیز اضافه گردید. خانواده ای از شهرهای دور و نزدیک و به بزرگی ایران.

دانستن با پست همچنان زنده است.

 

شرکت ملی پست
معرفی شرکت ملی پست ایران

 

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:
اخبار حمل و نقل
tapinblog

تغییرات شرکت ملی پست – دی ۱۴۰۱

شرکت ملی پست همیشه گزینه اول فروشگاه های آنلاین برای ارسال مرسولاتشون هست زیرا هم هزینه ارسال به صرفه تری نسبت به دیگر حمل کننده

اخبار حمل و نقل
Mona Falahi

تاپین و کسب و کارها-بازی نوین

خدمات شرکت تاپین و کسب و کارها- بازی نوین یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر کسب و کار آنلاین می‌تواند نحوه‌ی ارسال کالا به مشتری باشد.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *