ردکردن این
افزونه نظرسنجی خودکار ووکامرس – ندا

افزونه نظرسنجی خودکار ووکامرس – ندا

افزونه نظرسنجی خودکار ووکامرس – ندا چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

افزونه‌های ووکامرس می‌تواند قابلیت‌های متفاوتی به سایت شما بدهد. شما می‌توانید توسط افزونه‌های طراحی شده در ووکامرس محتوای متنی و تصوری خود را ارتقا دهید. و سایت خود را به روز نمایید. شما می‌توانید انواع این افزونه‌ها را در بستر وردپرس دریافت نموده و از آن‌ها برای کاربردهای متفاوت استفاده نمایید. اما پیش از استفاده از این افزونه‌ها باید با قابلیت و کارکرد آن‌ها آشنا شویم. یکی از این افزونه‌ها افزونه‌ نظرسنجی خودکار ووکامرس – ندا است. که در ادامه به توضیح قابلیت‌های آن می‌پردازیم.

می‌دانیم که سایت‌ها و بسترهای فروش برای ایجاد تعامل با مشتری‌ها و کاربران خود، به بستری برای درج کردن کامنت احتیاج دارند. بستری که بتواند نظرات، پیشنهادات و حتی سوالات کاربران را در آن درج نماید. تحقیقات نشان داده وجود نظر کاربرن دیگر در مورد یک محصول می‌تواند کاربر دیگری را به خرید محصول ترغیب نماید. چرا که ۹۶ درصد خریداران برای خرید یک محصول به نظر دیگر کاربران مراجعه می‌نمایند. و با این کار محصول مورد نظر خود را ارزیابی نمایند.

وجود این قابلیت در سایت‌های بزرگ فروشگاهی مانند دیجی کالا و… ضروری محسوب می‌شود. اما گاها فروشگاه‌های کوچک‌تر از این ویژگی غفلت کرده و توجهی به آن نمی‌کنند. این مسئله سبب کاهش اعتماد کاربر و در نتیجه کاهش فروش آن‌ها خواهدبود. با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله سعی بر معرفی افزونه‌ای داریم که این مسئله را برای شما راحت‌تر کرده و سبب افزایش نظر کاربران می‌شود.

کاربرد افزونه‌ نظرسنجی خودکار ووکامرس – ندا

کاربرد این افزونه تشویق خریداران به گذاشتن نظر و کامنت در سایت فروشگاه و در بخش محصول خریداری شده می‌باشد. به شکلی که با کم‌ترین هزینه و به شکل هوشمند خریدار را تشویق به بیان نظر خود درباره محصول خریداری شده نمایید. بدین صورت این افزونه پس از گذشتن زمان معینی از خرید یک فرد از سایت (به طور مثال ۷ روز) به طور خودکار برای این شخص پیامکی ارسال می‌نماید. و از خریدار می‌خواهد تا نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده بیان نماید.

این پیامک توسط سامانه‌ی پیامکی ملی‌پیامک ارسال می‌کند. این پیامک حاوی درخواستی است که از خریدار می‌خواهد به محصول مورد نظر ستاره بدهد. و یا همانطور که گفته شد؛ نظر خود را بیان کند. این نظرات پس از درج در سایت به توسط مدیر فروشگاه دیده شده و در صورت تایید او در سایت گذاشته می‌شود. در این افزونه خریدار می‌تواند بدون احتیاج به ورود به حساب کاربری وارد سایت شده و نظر خود را ثبت نماید. چرا که سامانه به طور هوشمند خریدار را شناسایی کرده و او را به درگاه نظرسنجی محصول خود هدایت می‌کند. هم‌چنین این افزونه به شکل پاسخگو طراحی شده تا بتواند رضایت نظر دهنده را نیز جلب نماید.

افزونه خودکار نظرسنجی ووکامرس-ندا

مزایا و امکانات افزونه‌ نظرسنجی خودکار ووکامرس – ندا

با توجه به توضیحات بالا با کاربرد این افزونه آشنا شدیم . در ادامه به دیگر امکانات و مزایای این افزونه برای شناخت بیشتر شما عزیزان خواهیم پرداخت.

افزایش دیدگاه در بستر فروشگاه

یکی از مهم‌ترین اهداف این افزونه افزایش نظرات کاربران در سایت است. همانطور که در بالا اشاره کردیم افزایش نظرات و دیدگاه‌های مختلف در مورد یک محصول سبب ایجاد اعتماد در خریداران شده و به آن‌ها نشان می‌دهد که چه تعدادی از افراد این محصول را خریده و راضی بوده‌اند. و یا مشخصه‌های محصولات را نه فقط از دیدگاه فروشگاه بلکه از دیدگاه دیگر خریداران می‌سنجند. این مورد می‌تواند اعتبار محصولات و فروشگاه شما را بالا ببرد. طبق گزارشات سایت‌های استفاده کننده از این افزونه رشد چشمگیر افزایش نظرات را تا ۶۰ درصد نیز داشته‌اند. که عدد قابل توجهی می‌باشد.

افزایش ایجاد مشتری برای سایت

با ارسال پیامک از طریق افزونه نظرسنجی خودکار ووکامرس – ندا به دیگر خریداران، آن‌ها را تشویق به نظردهی می‌کند. با این کار و با افزایش نظرات و امتیازات یک محصول، آن محصول دیده می‌شود. و اعتماد دیگر کاربران را جمع می‌کند. به طور معمول خریداران پیش از خرید محصول به امتیاز آن محصول و نظرات آن دقت می‌کنند. چرا که در خرید آنلاین مشتری نمی‌تواند به محصول دسترسی داشته باشد و یا آن را تست نماید. پس از نظر دیگر خریداران برای ارزیابی محصول مورد نظر استفاده می‌کنید و هر چه این نظرات و امتیازات بیشتر باشد فروش آن محصول نیز بیشتر خواهد بود.

بهبود سئوی سایت

با افزایش نظرات و امتیازات، تعداد ستاره‌های داده شده به یک لینک بیشتر می‌شود. بدین ترتیب این ستاره‌ها و امتیازات در گوگل نشان داده می‌شود. با نشان دادن امتیازات، تعداد کلیک های گرفته شده در گوگل برای باز کردن سایت نیز بالا رفته و بر بهبود سئوی سایت موثر خواهد بود. بنابراین اگر شما سایتی هستید که بر روی مارکتینگ و سئوی سایت خود کار می‌کنید؛ استفاده از این افزونه می‌تواند برای شما مفید باشد.

قابلیت شخصی سازی صفحات نظرسنجی

این افزونه قابلیت تنظیم لوگوی فروشگاه در سایت نظرسنجی را دارد. بدین ترتیب می‌توانید این صفحه را با لوگو و مشخصات دیگر فروشگاه شخصی سازی نمایید.

دریافت بازخورد از خریداران

شنیدن صدای مشتری و انتقادات او می‌تواند کلید داشتن یک فروشگاه موفق با فروش بالا باشد. چرا که تا زمانی که صحبت‌های خریدار را دریافت نکنید؛ نمی‌توانید نیاز او را بفهمید. و با عدم شناخت مشتری او را از دست خواهید داد. با نصب افزونه نظرسنجی خودکار ووکامرس می‌توانید این قابلیت را برای سایت خود فعال نمایید. و صدای انتقاد مشتری را بشنوید. شما در بخش نظرها می‌توانید به نقاط ضعف محصولات یا خدمات فروشگاهی یا حتی ضعف در بسته‌بندی‌ و ارسال کالا پی ببرید. و به اصلاح این نقاط ضعف بپردازید. و رضایت مشتری را به دست آورید. هم‌چنین با شنیدن صدای مشتری می‌توانید با نیازهای روزمره‌ی او آگاه شده و به تامین آن‌ها از طریق فروشگاه بپردازید. و یا سوالات او را در رابطه با محصولات پاسخ دهید.

تشویق کاربران با ایجاد کد تخفیف برای آن‌ها

یکی دیگر از قابلیت‌های این افزونه اختصاص کد تخفیف به کاربران است. با این کار در صورت دلخواه فروشگاه می‌توان به کاربرانی که پس از دریافت محصول خود، نظر خود را در رابطه با محصول بیان می‌نمایند؛ کد تخفیف اختصاص داد. با این کار آن‌ها را تشویق به درج نظرات و امتیازدهی در رابطه با محصول کرد. هم‌چنین کد تخفیف می‌تواند خریداران را به خرید مجدد از سایت و استفاده از کد تخفیف داده شده تشویق نماید.

پشتیبانی افزونه از سامانه پیامک ملی پیامک

این افزونه با آخرین نسخه ووکامرس مطابقت دارد. هم‌چنین می‌توانید برای ارسال پیامک خود از طریق سامانه ملی‌پیامک استفاده کرده و شامل کد تخفیف شوید. چرا که افزونه سازگاری بیشتری با این سامانه دارد. در غیر این صورت افزونه از سامانه‌ی پیامکی Persian woocommerce sms  نیز پشتیبانی می‌کند و در صورت دلخواه می‌توانید از این سامانه استفاده نمایید.

با توجه به مشخصات گفته شده همین امروز می‌توانید این افزونه را برای سایت خود فعال نموده و از امکانات بسیار آن بهره ببرید. هم چنین شما می‌توانید تفاوت بین دیدگاه‌هایی که از طریق سایت ثبت شده و دیدگاه‌هایی که توسط افزونه نظرسنجی خودکار ووکامرس – ندا ثبت شده‌است را ببینید. چرا که در کنار نظرات ثبت شده‌ی افزونه لینک سفارشات و تعداد ستاره‌های داده شده به محصول درج شده است. بنابراین با این تمایز می‌توانید کارایی افزونه را تشخیص داده و تفاوت آن را با نظرات داده شده در سایت بسنجید. برای شروع استفاده از این افزونه می‌توانید با سفارش و دریافت افزونه بر بستر ووکامرس کار با آن را آغاز کنید. و از رشد و بهبود سایت خود لذت ببرید. برای اطلاع از افزونه‌‌های دیگر ووکامرس، مانند افزونه‌ی حمل و نقل ووکامرس می‌توانید به سایت تاپین مراجعه نمایید. و راهنمای نصب آن را مشاهده نمایید.

 

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:
راهکار های فروش
mrs shahvali

معرفی شرکت نذر طبیعت

معرفی شرکت نذر طبیعت نذر طبیعت یک سازمان مردم نهاد است که دغدغه اصلی اش حمایت از محیط زیست و حفظ حیات وحش کشور است.

راهکار های فروش
tapinblog

مناسبت های اسفند ماه ۱۴۰۱

چیزی تا پایان سال نمانده و به زودی وارد آخرین ماه ۱۴۰۱، یعنی اسفندماه می‌شویم؛ به همین خاطر هم در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به

راهکار های فروش
mrs shahvali

معرفی افزونه دکان وردپرس

افزونه دکان چیست و چگونه به سایت های فروش کمک می کند؟ افزونه دکان یکی از پرکاربردترین افزونه های وردپرس است که به راحتی امکان

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *