ردکردن این
معرفی اسنپ باکس

معرفی اسنپ باکس

معرفی شرکت‌های حمل و نقل- اسنپ باکس

نیاز به حمل و نقل و جابه‌جایی را می‌توان یکی از نیازهای انسان معاصر دانست. با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات انسان‌ها نیازمند به انتقال وسایل از فاصله‌های دور و نزدیک هستند. چندین سال است که شرکت‌های حمل و نقل در ایران در حال پیشرفت هستند. به طوری که در حال حاضر علاوه بر خدمات خارجی شرکت‌های پستی، خدمات داخل کشور به تمامی نقاط کشور ارائه می‌شوند. شرکت‌ها و سرویس‌های حمل و نقل می‌توانند در مقیاس جهانی، کشوری و یا درون شهری خدمات خود را انجام دهند. در این مقاله سعی داریم یکی از شرکت‌های حمل و نقل در ایران (اسنپ باکس) را برای شما معرفی کرده و خدمات آن را شرح دهیم.

 

سرویس اسنپ باکس

 

تاریخچه و نحوه‌ی عملکرد

سرویس آنلاین اسنپ باکس یکی از خدمات شرکت اسنپ است که در همین اپلیکیشن قابل دسترسی است. شرکت اسنپ خدمات تمام آنلاین را به مشریان ارائه می‌دهد. این شرکت ابتدا با ارائه‌ی سرویس آژانس‌های اینترنتی شروع به کار کرده و سپس از خدمات خود را در سفارش و ارسال غذا، سفارش و ارسال خرید و پیک های انتقال مرسوله گسترش داده‌است. اسنپ باکس سرویسی برای انتقال مرسوله‌های شما در کم ترین زمان است. این سرویس سفارشات خود را در بستر اینترنت دریافت می‌کند. بنابراین اگر برای ارسال مرسولات خود عجله دارید؛ می‌توانید در اپلیکیشن این سرویس درخواست اسنپ باکس را فعال کرده و مبدا و مقصد خود را در داخل نقشه‌ی اپلیکیشن مشخص نمایید. سپس پیک به سمت مبدا حرکت کرده و مرسوله را از شما تحویل می‌گیرد و به سمت مقصدحرکت کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست گیرنده می‌رساند.

 

خدمات و مزایا

سرویس اسنپ باکس دارای مزایا و خدمات فراوانی است. برای استفاده از این خدمات و مزایا احتیاجی به اپلیکیشن‌های جدا نداشته و در یک اپلیکیشن می‌توانید از چندین خدمات به شکل کاملا آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی استفاده نمایید در زیر به برخی از مزایای مهم آن‌ها اشاره خواهیم کد.

 

سریع و مطمئن

یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های این سرویس سرعت ارسال کالا می‌باشد. به خصوص در زمانی که شما برای ارسال مرسولات خود زمان مراجعه به شرکت‌های حمل و نقل پستی و خدمات حضوری را ندارید. اسنپ باکس می‌تواند به کمک شما بیاید و در عرض چند ساعت بسته شما را به مقصد برسند. به دلیل وجود تعداد پیک‌های فراوان شما انتظار زیادی برای رسیدن پیک نخواهید کشید. هم‌چنین تمامی نیروهای پیک اسنپ باکس گزینش شده و مطمئن و قابل اعتماد هستند. شما می‌توانید از روی نقشه‌ی آنلاین اسنپ موقعیت بسته‌ی خود را مشاهده کرده و پیگیری مرسوله‌ی خود را انجام دهید. هم‌چنین می‌توانید متوجه شوید که پیک از چه مسیری بسته‌ی شما را تحویل می‌دهد. هم‌چنین با رسیدن بسته به مقصد پیامکی جهت اطلاع برای شما ارسال خواهد شد. در این زمان همواره می‌توانید با نیروی پشتیبانی اسنپ در ارتباط بوده و در صورت بروز مشکل به آن‌ها اطلاع دهید.

اسنپ باکس
اسنپ باکس
قیمت‌گذاری شفاف

قیمت‌گذاری در اسنپ باکس شفاف و واضح بوده و در لحظه‌ی درخواست پیک مشخص می‌شود. این مبلغ می‌تواند به شکل آنلاین و یا نقد پرداخت شود. هم‌چنین به محض ثبت نام و وارد نمودن شماره‌ی خود در اپلیکیشن، پیامک‌های تخفیف اسنپ برای شما ارسال شده که می‌توانید از آن‌ها در سفارش‌های بعدی خود استفاده کنید  و مبلغ کم‌تری برای ارسال مرسولات خود بپردازید.

 

پشتیبانی ۲۴ ساعته

برای کسب رضایت مشتری، شرکت اسنپ باکس پشتیبانی خود را به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. این امر می‌تواند سبب به وجود آمدن اعتماد بیشتر در مشتریان شود. چرا که در صورت بروز مشکل در هر ساعت از شبانه‌ روز می‌توانند با پشتیبانی تماس حاصل کرده و مشکل خود را بازگو نمایند.

 

امکان درخواست همزمان چند پیک

در صورت داشتن بسته‌های متعدد با داشتن آدرس‌های متعدد می‌توانید به طور همزمان از چند پیک استفاده نمایید. و آدرس‌های متفاوتی را بر روی نقشه اعمال کنید. با این کار می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کرده و مرسولات خود را در زمان مشخص و به صورت همزمان به مقصد برسانید.

 

فعال بودن در بیشتر شهرهای کشور

یکی از مزایای مهم شرکت‌های حمل و نقل می‌تواند پوشش حداکثری آن‌ها از لحاظ جغرافیایی باشد. این امر رساندن کالا در هر شهر را آسان کرده و خدمت رسانی در همه مناطق را ممکن می‌سازد. شرکت اسنپ باکس با گسترش دادن خدمات شرکت خود توانسته در بیشتر شهرهای ایران دسترسی داشته باشد. بدین شکل در ۲۴ ساعت از شبانه روز با به دست داشتن اپلیکیشن اسنپ می‌توانید از خدمات آن در بیشتر شهرهای ایران استفاده نمایید.

 

انواع سرویس پیک در اسنپ باکس

شرکت‌های حمل ونقل می‌توانند خدمات فراوانی را در نحوه‌ی ارسال کالا تعریف نمایند. یکر از خدمات تعریف شده در پیک اسنپ باکس نحوه‌ی ارسال مرسولات است. سرویس پیک در اسنپ باکس بر اساس نحوه‌ی ارسال مرسولات به سه دسته تقسیم می‌شود:

 

پیک موتوری بدون جعبه

این نوع پیک بدون گذاشتن مرسولات در جعبه‌های نگهدارنده مرسوله را حمل کرده و مخصوص پیک‌های بدون صندوق است. این نوع ارسال برای مرسولات کوچک و قابل حمل مناسب است.

 

پیک موتوری با جعبه

در این نوع پیک، مرسولات در داخل جعبه یا صندوق نگهداری شده و از آن محافظت می‌شود. این نوع پیک برای بسته‌های آسیب پذیر و شکستنی و بسته‌هایی که نیاز به مراقبت بیشتری در حمل دارند؛ مناسب است.

 

پیک موتوری مخصوص جابجایی مسافران

پیک موتوری برای جابجایی مسافران نیز قابل اجراست. این پیک برای زمانی است که شما برای رسیدن به مقصد عجله دشته و توان گذراندن وقت در ترافیک‌های سنگین را ندارید. و یا تمایل دارید بسته‌ای را خود به دست گیرنده برسانید؛ در این حالت می‌توانید از این سرویس استفاده نموده و در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایید.

 

نرخنامه

نرخنامه و قیمت‌های مشخص شده در اسنپ وابسته به فاصله‌ی مبدا و مقصد، ساعت ثبت سفارش، شهر انجام سفارش و نوع پیک متفاوت است. شما می‌توانید این تعرفه را در هنگام ثبت درخواست اسنپ مشاهده کرده و سپس گزینه‌ی درخواست پیک را انتخاب نمایید. هر چه فاصله‌ی مبدا و مقصد مرسوله شما بیشتر باشد نرخ ارسال نیز بیشتر خواهدشد.

 

شرکت‌های حمل و نقل و تاپین

شرکت تاپین را می‌توان به عنوان یک شرکت واسطه برای ارسال مرسولات دانست. این شرکت با داشتن ارتباط با شرکت‌های حمل و نقل توانسته نقش موثری در ارسال کالاها داشته باشد. چرا که با عقد قرارداد با این شرکت دیگر نیازی به حضور فیزیکی در این شرکت ها نداشته و می‌توانید ارسال بسته‌های خود را به تاپین بسپارید. این شرکت برای ارسال بسته‌های خود از سرویس‌های حمل و نقل متعددی استفاده می‌کند. در صورت نیاز به اسال مرسولات خود می‌توانید در سایت تاپین ثبت نام کرده و نام کالا و نحوه‌ ی ارسال آن را ثبت نمایید. با این کار می‌توانید در زمان صرفه جویی کرده و کیفیت ارسال مرسولات را بالا ببرید.

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:
شرکت های حمل و نقل
mrs shahvali

صندوق هوشمند گنجه و جابار

صندوق هوشمند صندوق های هوشمند یا لاکرها مکان مناسبی برای نگهداری بسته های پستی یا خریدهای اینترنتی می باشند. این صندوق ها در نقاط مختلفی

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *