ردکردن این
معرفی انواع سرویس های ارسال پست

معرفی انواع سرویس های ارسال پست

معرفی انواع سرویس های ارسال پست

یکی از چالش هایی که صاحبان فروشگاه های اینترنتی همه روزه با آن سر و کار دارند، ارسال بسته ها برای خریداران است. بسته بندی مناسب و ارسال به موقع این بسته ها یکی از رمزهای موفقیت فروشگاه های آنلاین است که در حفظ اعتماد مشتریان و تشویق آنها به خرید دوباره بسیار تأثیرگذار خواهد بود. صاحبان کالا برای ارسال بسته های خود می توانند از چند روش استفاده کنند. انتخاب این روش ها به زمان دریافت بسته ها و هزینه در نظر گرفته شده برای ارسال آن بستگی دارد. پیشخوان مجازی تاپین با ایجاد امکان استفاده از سرویس های متنوع ارسال، به صاحبان فروشگاه های آنلاین کمک بزرگی کرده است. در ادامه به معرفی انواع سرویس های ارسال پست که می توان آن ها را انتخاب کرد می پردازیم.

سرویس های ارسال پست کدام اند؟

سرویس پست:

در این روش به صورت سنتی برای ارسال کالاها از پست استفاده می شود. شرکت ملی پست آشناترین و معمول ترین ارائه دهنده این خدمات است و پس از آن تیپاکس، ماهکس و یارباکس نیز در این بخش فعالیت می کنند.

سرویس On demand:

در این روش فرستنده بلافاصله پس از ثبت سفارش و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به ارسال مرسوله می کند. الوپیک و اسنپ باکس از شرکت هایی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند.

الو پیک و اسنپ باکس برای استفاده در سرویس On demand
الو پیک و اسنپ باکس برای استفاده در سرویس On demand

سرویس Same day:

در این روش فرایند ارسال بسته در همان روز ثبت سفارش انجام می شود و نسبت به روش قبلی ممکن است چند ساعت بیشتر طول بکشد. لینک اسپرس، اسپید و تی نکست از جمله شرکت های فعال در این زمینه هستند.

تی نکست یکی از شرکت های ارسال بسته به روش same day

سرویس Next day:

در این روش آغاز فرایند ارسال بسته ها از فردای روز ثبت سفارش آغاز می گردد. مانند روش قبلی شرکت های لینک اسپرس، اسپید و تی نکست را می توان برای این سرویس مثال زد.

لینک اکسپرس یکی از شرکت های ارسال بسته به صورت Next day

 

امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی و اینستاگرامی، بازار ارسال بسته های خریداری شده بسیار داغ است! صاحبان فروشگاه های اینترنتی با انتخاب پیشخوان های مجازی پستی می توانند بار بزرگی را از دوش خود برداشته و فرایند ارسال بسته ها را با اطمینان به این پیشخوان ها بسپارند. تاپین یکی از همین پیشخوان های مجازی است که بر پایه تجارت الکترونیک فعالیت می کند. تاپین با معرفی انواع سرویس های ارسال پست به مشتریان خود، امکان انتخاب بهترین روش با توجه به ماهیت فروشگاه و محصولاتشان را به آن ها می دهد. علاوه بر این، تاپین خدمات گسترده ای را برای ارسال بسته های پستی در اختیار مشترکان خود قرار می دهد.

 

در راستای این مطلب بخوانید: ۵ نکته طلایی در مورد برنامه ریزی ارسال مرسولات !!

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:
شرکت های حمل و نقل
mrs shahvali

صندوق هوشمند گنجه و جابار

صندوق هوشمند صندوق های هوشمند یا لاکرها مکان مناسبی برای نگهداری بسته های پستی یا خریدهای اینترنتی می باشند. این صندوق ها در نقاط مختلفی

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *