ردکردن این
معرفی سرویس‌های انبارداری

معرفی سرویس‌های انبارداری

 سرویس‌های انبارداری چه کاربردی دارند؟

انبارداری یکی از خدماتی است که در نحوه‌ی درست انتقالات کالا بسیار حائز اهمیت است. چرا که بدون در نظر گرفتن سرویس‌های انبارداری پروسه‌ی انتقال کالا سخت و حتی ناممکن است. بنابراین انبارداری درست برای داشتن یک فروشگاه بزرگ بسیار مهم است. و انبار بخش مهمی از یک شرکت است که باید در دسترس باشد. و به طور مداوم به روز شده و اطلاعات دقیقی از آن در دست باشد. پیش از معرفی سرویس‌های انبارداری به تعریف مختصری از انبارداری خواهیم‌ پرداخت.

 

انبارداری چیست؟

انبار بخشی از یک شرکت است که در آن کالاها به شکل کدگذاری شده و ایمن نگاه داشته می‌شوند. بنابراین پروسه‌ی دریافت کالا ، نگهداری و تحویل کالا با توجه به قوانین مشخص را انبارداری می‌نامیم. در این پروسه کالاها در خارج از شرکت و یا از قسمت‌های متفاوتی از شرکت گرفته شده و طبق قوانین نگهداری می‌شوند. هم‌چنین تهیه‌ی کالاهای مورد نیاز برای بخش داخلی و تامین مواد لوازم سفارش شده در کم‌ترین زمان ممکن از وظایف انبارداری می‌باشد. این فرایند نیازمند تخصص و پیروی از قوانین انبارداری می‌باشد و مدیریت آن کار هزینه‌بر و دشواری است. اما به شکل چشم‌گیری می‌تواند فرایند تهیه، نگهداری و ارسال کالا را آسان نماید.

سرویس‌های انبارداری

 

آیا تمامی فروشگاه‌های آنلاین به انبار احتیاج دارند؟

در این قسمت با توجه به هزینه‌بر بودن و دشورای انبار داری و همچنین وقت گیر بودن آن سوالی مطرح می‌شود. آن هم این است که آیا تمامی فروشگاه‌ها انبار اختصاصی خود را دارند؟ جواب این سوال خیر است. شما ممکن است به هر دلیلی توانایی اداره‌ی یک انبارداری را نداشته‌ باشید. اما محصولات فروشگاهی خود را در انبار بگذارید. چرا که سرویس‌های انبارداری موجود در کشور این کار را برای شما آسان کرده‌است. بسیاری از فروشگاه‌ها توانایی ایجاد انبار مخصوص خود را ندارند.

به همین دلیل از این سرویس‌ها برای نگهداری، پردازش و ارسال کالای خود استفاده می‌کنند. این کار باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شده و مسئولیت شما را در پردازش کالاها کم می‌کند. با این کار شما احتیاجی به سرمایه‌گذاری کلان برای داشتن انبار و مدیریت آن نخواهید داشت. بنا به این ضرورت در ادامه قصد داریم دو سرویس انبارداری موفق را معرفی نموده و خدمات آن را شرح دهیم.

 

معرفی سرویس انبارداری روناد

روناد یکی از سرویس‌های انبارداری فعال در سطح کشور است. این انبار با دریافت کالاهای شما سرویس حمل و نگهداری کالای شما را انجام داده و در هنگام فروش کالا آن را بسته‌بندی کرده و برای مشتری ارسال می‌کند. این روند بر روی سرعت و کیفیت فروش شما تاثیر بسزایی دارد. و از انبار و نگهداری تا ارسال و بسته‌بندی مخصوص کالای شما را به عهده می‌گیرد. در زیر به خدمات  مزایای این سرویس خواهیم پرداخت.

 

خدمات لجستیک روناد از انبارداری تا ارسال کالا

پوشش‌دهی کل کشور

این سرویس قابلیت پوشش‌دهی کل ایران را دارد. و به همین دلیل می‌تواند برای هر شهری ارسال داشته‌ باشد. همچنین روناد ارسال کالا برای شرکت‌هایی مانند دیجی کالا و باسلام را نیز بر عهده دارد.

 

آماده سازی کالا و ارسال آن به صورت ۲۴ ساعته

روناد تعطیلی ندارد! و به شکل شبانه روزی مشغول فعالیت است. این کار می‌تواند روند پردازش و ارسال کالای شما را تسهیل نماید. و خیال شما را از بابت سرعت ارسال محصولات راحت کند.

 

شفافیت در تعرفه اعلام شده و عملکرد انبار

یکی دیگر از مزایای این شرکت داشتن شفافیت در نرخ و تعرفه‌هاست. همچنین عملکرد انبار برای شما شرح داده‌شد و سوالات شما را برطرف می‌نماید. شما می‌توانید پیش از تحویل کالاهای خود به این شرکت، از انبار آن دیدن نموده و از نحوه‌ی عملکرد این انبار اطمینان حاصل نمایید.

 

ایجاد امکان نظارت بر کالا و سفارشات موجود

این امکان برای صاحبان کالا فراهم است که به طور مداورم از شرایط و موجودی کالای خود اطلاع داشته و بر آن نظارت داشته باشند.

 

امکان ارسال کالا به شکل فراارسال و یا ارسال معمولی

ارسالات در روناد به دو شکل انجام می‌گیرد. فراارسال برای ارسال‌های سریع شکل میٰگیرد. که در صورت داشتن زمان کم و عجله برای اراسال از این گزینه استفاده می‌شود. هم‌چنین ارسال ۲۴ ساعته در تهران فعال است. و در صورت درخواست شما امکان ارسال پیامک به مشتری نیز در این شرکت وجود دارد.

 

آماده سازی و شخصی سازی بسته‌بندی

پس از تحویل کالا به انبارداری و پردازش آن‌ها این شرکت به محض فروش محصول آن‌ها را بسته‌بندی می‌کند. هم‌چنین بسته‌بندی برای ارسال شما شخصی سازی شده و با برند فروشگاه شما بسته‌بندی انجام می‌گیرد. و پس از آن بسته‌ها ارسال شده و به دست مشتری می‌رسد.

 

سرویس پرداخت در محل

وجود سرویس پرداخت در محل می‌تواند سبب ایجاد اعتماد مشتری به شما باشد. روناد این سرویس را برای شما فعال کرده‌است. به این ترتیب مشتری می‌تواند پس از دریافت محصول هزینه‌ی آن را درب منزل بپردازد.

 

خدمات جمع‌اوری برای شهر تهران

شما می‌توانید با تعیین وقت قبلی جهت جمع‌‌آوری و حمل محصولات خود به انبار، به روناد درخواست دهید. خدمات جمع‌‌آوری محصول در شهر تهران فعال می‌باشد.

 

انبارداری و نگهداری محصولات شما با بیمه رایگان

یکی دیگر از خدمات این سرویس برای شما بیمه‌ی محصولات ب شکل رایگان می‌باشد. به شکلی که با واگذاری محصولات خود به انبار نگران خرابی یا مفقودی این محصولات نخواهیدبود. چرا که روناد این محصولات را برای شما به شکل رایگان بیمه خواهدکرد.

انبار روناد

انبارش و نگهداری کالاهای سنگین

روناد می‌تواند محصولات سنگین را تا وزن ۵۰ کیلوگرم انبارداری و ارسال نماید. بنابراین مسئولیت محصولات سنگین‌تر نیز بر عهده خواهدگرفت.

 

تعرفه‌ی انبارداری روناد

به طور کلی برای اطلاع از نرخنامه و تعرفه‌ی نگهدای محصولات خود می‌توانید به سایت روناد مراجعه کنید. و در قسمت تعرفه با مشخص کردن مشخصات محصول به شکل رایگان و آنلاین تعرفه‌های نگهداری کالا را مشاهده نمایید.

 

بنابر مزایای گفته شده همین اکنون می‌توانید به سایت روناد مراجعه کرده و فروشگاه خود را به روناد متصل نمایید. سپس محصولات خود را برای انبار ارسال کنید. به محض دریافت محصولات، کالاها پس از کنترل میفی کدگذاری شده و در قفسه‌ها تا زمان ارسال نگهداری می‌شوند. این قفسه‌ها ب اساس نوع کالای شما چیده شده و دارای چیدمان استاندارد هستند. سپس با دریافت سفارش از طریق مستری، کالاها بسته‌بندی شده و طبق زمان‌بندی به دست مشتریان خواهند رسید.

 

سرویس انبارداری ایفا

یکی دیگر از سرویس‌های انبارداری در کشور شرکت ایفا است. این شرکت مدیریت هم‌زمان جمع‌‌آوری و حمل بار از تامین‌کنندگان فروشگاه به انبار را بر عهده دارد. پس از آن ایفا با دسته‌بندی محصولات آن‌ها را در شرایط استاندارد و ایمن نگهداری می‌کند. و در هنگام دریافت سفارش بسته‌ها را طبق خواست مشتری بسته‌بندی کرده و به گیرنده تحویل می‌دهد. انجام تمامی این موارد برای یک فروشگاه می‌تواند زمان‌بر و هزینه‌بر باشد. به همین علت با سپردن این مسئولیت‌ها به شرکت ایفا می‌توانید تمرکز خود را بر روی فروش بگذارید. در ادامه به برخی از خدمات و مزایای این شرکت اشار خواهیم‌کرد.

 

یک ماه خدمات سفارش گردانی به شکل رایگان

شرکت ایفا برای راحتی کار استفاده‌کنندگان خدمات سفارش گردانی در ماه اول را برای مشتریان خود رایگان کرده‌است. این کار می‌تواند به شما کمک کند که با آسایش خاطر خدمات انبارداری را امتحان کرده و سپس تصمیم بر ادامه‌ی همکاری را اتخاذ نمایید. و در طول یک ماه به شکل رایگان این خدمایت را ارزیابی کنید.

 

نرخ ثابت و تعرفه‌ی شفاف

تمامی هزینه‌های صورت گرفته در ایفا شفاف و واضح خدمت مشتریان ارائه می‌شود. تمامی مراحل ثبت سفارش و حسابداری بر روی پلفتفرم این شرکت انجام گرفته و شما می‌توانید در این بخش مدیریت موجودی انبارها را نیز انجام دهید. صورت‌حساب‌ها به شکل جداگانه برای هر سفارش موجود است. هم‌چنین هزینه‌های حساب شده ثابت بوده و شرکت مبالغ دیگری جز مبالغ حساب شده از مشتری دریافت نمی‌کند.

 

عدم احتیاج به پیش پرداخت

صورت‌حساب های انجام شده هر ماه برای مشتریان و صاحبان کالا ارسال می‌شود. بدین ترتیب در این مرحله نیازی به پیش پرداخت و یا شارژ نمودن حساب برای پردازش و انجام امور سفارش گردانی نخواهید داشت.

 

کاهش هزینه‌های ارسال کالا با حذف هزینه‌های سربار

ایفا با کوریرهای معتبر سطح کشور مانند تیپاکس و … قراردادهای بلند مدت و متمرکزی را برقرار کرده‌است. همین مسئله سبب کاهش هزینه‌های ارسال شما خواهد شد. علاوه بر این این، شرکت بر روی هزینه‌های ارسالی خود کارمزدی را دریافت نمی‌کند. بدین ترتیب دو هزینه‌ی سربار تعامل با شرکت‌های پستی و کارمزد شرکت را نخواهیدداشت. با این تفاسیر قیمت اعلام شده برای ارسال کالای زیر ۲ کیلوگرم برای کل کشور مبلغ ثابت ۳۰ هزار تومان خواهد بود.

 

قبول مرجوعی کالا

پذیرش مرجوعی یک کالا می‌تواند سبب ایجاد اطمینان در مشتری‌ها گردد. هم‌چنین اختلال در این سرویس نارضایتی‌های بسیاری را به دنبال داشته باشد. کالاهای مرجوعی و سفارش‌هایی که برگشت می‌خورند می‌توانند فروشنده را متوجه هزینه‌های فراوان کنند. بنابراین ایفا در جهت آسان سازی این مشکل سفارش‌های مرجوعی را نیز مدیریت می‌کند. هزینه‌ی جمع‌آوری این کالاهای برگشتی برای کل ایران مبلغ ۳۰ هزار تومان خواهدبود. و در صورت بازگشت کالا از سمت مشتری ایفا هزینه‌ی دیگری دریافت نخواهدکرد. هم‌چنین کالای مرجوعی پس از تایید واحد کنترل کیفی پردازش شده و به موجودی کالا اضافه می‌شود.

 

مدیریت توزیع و ارسال

با توجه به اهمیت کیفیت ارسال بسته، ایفا با استفاده از شبکه‌ی لجستیکی تمام تلاش خود را برای بهبود کیفیت کالاهای ارسالی انجام می‌دهد. هم‌چنین امکان رهگیری بسته‌ها در هر لحظه برای مشتریان فراهم است. ایفا در ۷ منطقه از کشور شبکه‌ی پردازش کالا داشته و توزیع سریع و بهینه‌ی مرسولات را جهت رضایت بیشتر مشتری، فراهم می‌نماید.

 

نگهداری و بیمه‌ی کالا

انبارهای ایفا تماما تحت پوشه‌ی بیمه هستند. بنابراین صاحبان کالا می‌توانند خیال آسوده‌ای از کالاهای ارسالی خود به انبار داشته باشند. همچنین انبارداری در ایفا بر اساس نوع، حجم و اندازه‌ی کالاها دسته بندی شده و سپس در قفسه‌های ایمن نگهداری می‌شوند. برای ایجاد امنیت بیشتر بسته‌ها را هم در پالت و هم در قفسه نگه‌داری می‌کنند. هم‌چنین مواد طبق دسته بندی و و متناسب با دستور‌العمل‌های صاحب کالا نگهداری و پردازش می‌گردند.

بنابراین با مشخصات گفته شده شما می‌توانید وارد سایت ایفا شده و مراحل پردازش کار خود را آغاز نمایید. برای این کار با وارد نمودن اطلاعات کالاهای خود لیستی از آن توسط ایفا تهیه شده و به شما گزارش می‌شود. این لیست با ورود کالا به انبار به روز شده و به اطلاع صاحب کالا خواهد رسید. کالاها در انبار پردازش شده و دسته‌بندی می‌شوند. پس از دریافت سفارش توسط شرکت بسته‌بندی شده و ارسال می‌گردند.

با معرفی  سرویس‌های انبارداری سعی داشتیم شما را با انبارداری و خدمات آن آشنا نماییم. شما می‌توانید برای انتخاب نوع انبار خود به این سایت‌ها مراجعه کرده و با توجه به شرایط فروشگاه و کالاهای خود سرویس انبارداری خود را انتخاب نموده و با آ‌ن‌ها شروع به کار نمایید.

 

اتصال با تاپین

یک تکته حائز اهمیت این هست که مشتریان تاپین میتوانند کالا های خود را به انبار روناد تحویل دهند و امور بسته بندی و انبار داری را به روناد بسپارند.

تاپین و روناد به هم متصل بوده و فرایند ارسال یک مرسوله را برای شما به راحت ترین شکل ممکن انجام میدهند.

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:
اخبار حمل و نقل
tapinblog

پاکت و کارتن پستی و انواع آن‌ها

همه ما به نوعی با پاکت‌‌ها و کارتن‌های پستی سروکار داشته‌ایم. برای مثال وقتی که برای ارسال مدرک یا بسته‌ی مهمی به یکی از دفاتر

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *