ردکردن این
معرفی الوپیک

معرفی الوپیک

معرفی شرکت الوپیک

 

معرفی

الوپیک اپلیکیشنی برای سفارش پیک موتوری است که به صورتی اینترنتی و با استفاده از تلفن همراه کار می کند. با استفاده از الوپیک می توانید سفارش درخواست پیک موتوری را در تهران، کرج، مشهد و شیراز ثبت کرده و در تمام طول فرایند ارسال بسته تا رسیدن به مقصد، از روی نقشه آن را رصد کنید. علاوه بر پیک موتوری، خدمات دیگری هم توسط این اپلیکیشن ارائه می شود که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

 

تاریخچه الوپیک

الوپیک در سال ۱۳۹۵ توسط آقای مهدی نائبی تأسیس شد و در حال حاضر بیش از ۱۱۰ هزار راننده وانت و راکب موتور سوار دارد که آن ها را سفیران الوپیک معرفی می کنند. تمامی سفیران با دقت و حساسیت ویژه مدیران الوپیک و پس از چندین مرحله مصاحبه انتخاب می شوند. بر همین اساس کاربران می توانند با اطمینان کامل مرسوله های خود را به آن ها بسپارند. الوپیک در تلاش است که به زودی در شهرهای دیگر نیز فعالیت خود را آغاز کند.

 

انواع خدمات الوپیک

الوپیک کار خود را با ثبت سفارش پیک موتوری آغاز کرد. اما پس از مدتی و بر اساس نیاز کاربران، خدمات دیگری را نیز به اپلیکیشن خود اضافه کرد. در حال حاضر خدمات زیر از طریق این اپلیکیشن در دسترس کاربران می باشد:

 

الوپیک

اپلیکیشن الوپیک امکان سفارش پیک موتوری برای ارسال مرسوله به اقصی نقاط تهران، کرج، مشهد و شیراز فراهم می کند. امکان رهگیری و مشاهده پیک تا رسیدن به مقصد از روی این اپلیکیشن امکان پذیر است.

سفیران الوپیک
سفیران الوپیک

 

الوتاکسی

این گزینه امکان ثبت درخواست تاکسی موتوری به صورت آنلاین را فراهم کرده است. افراد بسیاری برای فرار از ترافیک های سنگین تاکسی های موتوری را انتخاب می کنند. الوتاکسی به مسافر خود یک کلاه ایمنی می دهد که باید تا پایان مسیر از آن استفاده شود. هزینه این تاکسی موتوری را می توان هم به صورت نقدی و هم به صورت آنلاین پرداخت کرد.

الوتاکسی خدمتی از alopeyk
الوتاکسی خدمتی از alopeyk

 

الووانت

این بخش از اپلیکیشن امکان ثبت درخواست برای ارسال بار توسط وانت را ممکن ساخته است. وانت های الوپیک به دو دسته تقسیم بندی می شوند که بر اساس ماهیت بار انتخاب می شوند:

  • وانت سبک مناسب برای بار ۲۰۰ کیلوگرم و بیشتر
  • وانت سنگین مناسب برای بارهای ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم

امکان مشاهده الووانت هم تا زمان رسیدن به مقصد بر روی نقشه امکان پذیر می باشد.

الووانت خدمتی از alopeyk
الووانت خدمتی از alopeyk

الوپست

از طریق این ویژگی کاربران می توانند سفیر الوپیک را برای ارسال محموله به پست فراخوانی کنند. به این ترتیب لزومی به مراجعه حضوری و انتظار در دفاتر پست نخواهد بود.

 

الوفروش

الوفروش کالایی که توسط مشتریان سفارش داده شده را از فروشنده تحویل گرفته و به دست خریدار می رساند و پس از تحویل، خریدار هزینه آن را به صورت آنلاین می پردازد. مهمترین مزیت الوفروش جذب اعتماد هر چه بیشتر مشتریان می باشد. فروشگاه های اینترنتی، پیج های فروش اینستاگرامی، فروشندگان مارکت پلیس ها مانند شیپور و دیوار و… جزء اصلی ترین مشتریان الوفروش هستند.

 

ویژگی های اپلیکیشن الوپیک

موارد زیر را می توان مهمترین ویژگی های اپلیکیشن الوپیک دانست:

  • تضمین امنیت و سلامت مرسوله ها تا پایان مسیر
  • پشتیبانی دائمی و ۲۴ ساعته
  • ارسال محموله ها بر اساس زمانبندی
  • ارسال چندین درخواست به صورت همزمان
  • ردیابی و رصد آنلاین سفیر تا مقصد
  • امکان دریافت رسید پس از پایان سفارش
  • تنوع در ارائه خدمات
  • طراحی باشگاه مشتریان با جایزه ‌های جذاب و متنوع
  • ایجاد سرویس API برای کسب و کار‌های مجازی و اینترنتی

 

نرخنامه

هزینه ای که کاربران برای استفاده از خدمات الوپیک باید بپردازند به عواملی مانند نوع خدمات، فاصله مبدأ تا مقصد و نوع مرسوله بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت کافیست وارد اپلیکیشن شده و مبدأ و مقصد را انتخاب کنید. پس از آن هزینه این خدمات نمایش داده می شود. اگر کاربر کد تخفیف نیز داشته باشد با وارد کردن آن می تواند از تخفیف های ویژه این اپلیکیشن استفاده کند.

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:
شرکت های حمل و نقل
mrs shahvali

صندوق هوشمند گنجه و جابار

صندوق هوشمند صندوق های هوشمند یا لاکرها مکان مناسبی برای نگهداری بسته های پستی یا خریدهای اینترنتی می باشند. این صندوق ها در نقاط مختلفی

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *