ردکردن این
معرفی شرکت تی نکست

معرفی شرکت تی نکست

معرفی شرکت‌های حمل و نقل

از دیرباز تا کنون سرعت رشد و گسترش شرکت‌های حمل و نقل در داخل و خارج از کشور رو به افزایش بوده‌است. با توجه به نیاز روزافزون انسان‌ها به ایجاد ارتباط موثر با یکدیگر و حمل و انتقال وسایل و نامه‌ها، شرکت‌های حمل و نقل با اهداف گوناگون پدیدار شده‌اند. شرکت‌های حمل جدید با ایجاد مزیت‌های رقابتی تلاش خود را برای موفقیت در بین عموم انجام داده‌اند. بنابراین شرکت‌های حمل و نقل در جهت پر کردن خلاهای موجود و ایجاد طرح‌های جدید به وجود آمده و فعالیت می‌کنند. یکی از این فعالیت‌ها خدمات لجستیکی است که در شرکت حمل و نقل تی نکست قابل دستیابی است.

خدمات لجستیک شامل عناصر زنجیره تامین تا سازنده تا مشتری نهایی است. این خدمات شامل خدمات انبار، انبارداری، بسته بندی و حمل کالاست. در این مقاله سعی در معرفی یکی از شرکت‌های حمل و نقل موفق ایرانی با عنوان شرکت حمل و نقل تی نکست را داریم که در زمینه خدمات لجستیک فعال است.

 

شرکت حمل و نقل تی نکست

شرکت حمل و نقل تی نکست یکی از شرکت‌های حمل و نقل با خدمات لجستیکی است. این شرکت بر اساس نبود تنوع و عدم امکان برنامه‌ریزی برای ارسال کالاها به وجود آمده است و به دغدغه‌هایی مانند هزینه مجموعه و سرعت انجام کار پاسخ داده است. از آنجایی که جابجایی سریع بسته‌ها برای فروشگاه‌ها و کسب و کارهای مختلف دغدغه محسوب می‌شود؛ شرکت حمل و نقل تی نکست با ناوگان پیک موتوری مجرب خود این دغدغه را کاهش داده و ارسال بسته ها را انجام می‌دهد. وجود سرعت، امنیت و قیمت مناسب از جمله دلایل رضایت مشتریان تی نکست است.

شرکت تی‌ نکست با توجه به شرایط کسب و کار شما بهترین شرایط و قرارداد را مشخص می‌کند و پنل اختصاصی شما را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این حالت می‌توانید زمان و تعداد ارسالات خود را مشخص نمایید. برای آشنایی بیشتر شما با این شرکت در ادامه به معرفی تاریخچه و خدمات آن خواهیم پرداخت.

 

تاریخچه

شرکت لجستیکی تی نکست در سال ۱۳۹۷ و برای حل چالش‌های کسب و کارها شروع به کار کرد. این چالش‌ها شامل هزینه بالا، نحوه تسویه حساب، نظم و تعهد در ارسال و تعیین تکلیف مرجوعی‌هاست. تی نکست برای هر کدام از این چالش ها راه حل‌های مخصوص خود را در نظر گرفته است. این راهکارها مبتنی بر بستر تکنولوژی است که با توسعه و به اجرا رساندن ایده اولیه کسب و کارهای فراوانی را توانمند کرده است.این توانمندی در زمینه‌ی ارسال و نحوه‌ی ارسال مرسولات است که تجربه جدیدی از حمل و ارسال را به وجود آورده است.

شرکت حمل و نقل تی نکست

خدمات و مزایای شرکت حمل و نقل تی نکست

ارسال مرسولات توسط شرکت لجستیکی تی نکست دارای مزایا و خدماتی است که مزیت رقابتی این شرکت محسوب می‌شود. این مزایا شامل موارد زیر است:

ارسال سریع و ایمن

از جمله مزایای استفاده از شرکت حمل و نقل تی نکست می‌توان به امنیت ارسال و سرعت آن اشاره داشت. تی نکست با داشتن پیک‌های موتوری سریع و آموزش دیده می‌تواند ارسال محصولات شما را با سرعت و دقت فراوان انجام دهد. این ارسال بدون توجه به شرایط آب و هوایی بوده و ارسال را در موعد مقرر خود انجام می‌دهد تا با ارسال به موقع و ایمن بتواند رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد.

 

شیوه و زمان ارسال بسته در اختیار شماست

شما می‌توانید شیوه‌ی ارسال خود را در تی نکست انتخاب نمایید. شیوه ارسال بسته به شرایط کالا و مشتری می‌تواند متفاوت باشد. همچنین می‌توانید زمان ارسال کالا را با توجه به دلخواه خود و مشتری تعویض نمایید. این گزینه به شما امکان برنامه ریزی بهتر برای ارسال را فراهم می‌نماید. هم‌چنین شما این امکان را دارید که تا قبل از جمع‌آوری کالاها تاریخ ارسال را در پنل شخصی خود تغییر دهید.

 

صرفه جویی در زمان و هزینه

یکی از نکات بسیار مهم در کسب و کارها زمان است. گاهی بسته بندی و آماده نمودن کالاها می‌تواند زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد. ارسال کالاها در مقیاس بزرگ‌تر نیازمند رفت و آمد بیشتر و صرف هزینه و زمان است. تی نکست با به عهده گرفتن خدمات آماده سازی و ارسال بسته‌ها توانسته تا ۴۰ درصد در زمان مشتریان صرفه جویی کرده و رضایت آن‌ها را به دنبال داشته باشد.

هم‌چنین ارسال مرسولات توسط شرکت تی نکست از نرخ ثابتی پیروی می‌کند. ثابت بون هزینه‌ها می‌تواند به برنامه ریزی بهتر مشریان کمک کرده و در هزینه‌های ارسال آن‌ها صرفه جویی کند.

 

کیفیت بالای ارسال مرسولات

یکی از دلایل نارضایتی مشتریان از فروشگاه‌های اینترنتی، کیفیت پایین بسته بندی و ارسال کالاست. کیفیت ارسال می‌تواند نشان دهنده‌ احترام شما به مشتریان بوده و رضایت آن‌ها را به همراه داشته باشد. شرکت حمل و نقل تی نکست کیفیت بالای مرسولات شما را تضمین می‌کند. ارسال بسته‌ها و کیفیت آن‌ها به شرایط آب و هوایی بستگی نداشته و در هر شرایط کیفیت بالایی خواهد داشت. شما می‌توانید با خیال راحت بسته‌های ارسالی خود را به تی نکست تحویل داده و از کیفیت و ایمنی آن‌ها اطمینان داشته باشید.

با توجه به نکته‌های بالا می‌توانید از تی نکست برای ارسال ایمن، سریع و به صرفه بسته‌های پستی خود در زمان دلخواه استفاده نمایید. برای این کار وارد سایت تی‌ نکست شده و پس از ثبت نام اطلاعات کالاهای ارسالی خود را در پنل ثبت نمایید. در این قسمت تاریخ ارسال کالاها در پنل ثبت شده و بسته‌ها در بازه‌های مشخص، جمع‌آوری و به هاب تی نکست منتقل می‌شوند. پس از جمع‌آوری و انتقال بسته‌ها طبق زمان بندی مشخص شده به گیرندگان تحویل داده خواهند شد. هم‌چنین شما می‌توانید در پنل کاربری خود در تی نکست و در قسمت بسته های مرجوعی برای ارسال مجدد و یا برگرداندن بسته درخواست خود را ثبت نمایند.

 

تاپین و شرکت‌های پستی

شما می‌توانید با ثبت درخواست خود در تاپین به شرکت‌های حمل و نقل متصل شده و در زمان و انرژی صرفه جویی نمایید. تاپین با اتصال به شرکت‌های حمل و نقل می‌تواند سرعت شما را برای ارسال بسته ها افزایش دهد. شرکت تاپین به شرکت حمل و نقل تی نکست متصل بوده و می‌تواند بسته‌های شما را در این شرکت ثبت نماید. برای این کار می‌توانید وارد سایت تاپین شده و به شرکت‌های حمل و نقل کشور متصل شوید. در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۷۶۲۰۲ گرفته و به بخش پشتیبانی تاپین متصل شوید.

 

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:
شرکت های حمل و نقل
mrs shahvali

صندوق هوشمند گنجه و جابار

صندوق هوشمند صندوق های هوشمند یا لاکرها مکان مناسبی برای نگهداری بسته های پستی یا خریدهای اینترنتی می باشند. این صندوق ها در نقاط مختلفی

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *