ردکردن این
معرفی شرکت چاپار
معرفی شرکت کالارسانان چاپار

معرفی شرکت چاپار

شرکت چاپار بالغ بر ۲۰ سال است که در زمینه حمل و نقل فعالیت می‌کند که فعالیت آن محدود به پست بین شهری نیست و خدمات بین‌المللی نیز ارائه می‌دهد. این شرکت در زمینه‌های گسترده‌ای مانند حمل و نقل زمینی، هوایی، داخلی و بین‌المللی سابقه درخشانی دارد و همواره در توسعه کسب و کارهای مختلف نقش پررنگی داشته است.

بدون حضور چنین شرکت‌هایی هیچ‌کدام از کسب‌وکارهای آنلاین فرصت رشدکردن را پیدا نمی‌کردند و فروشگاه‌های آنلاین کارایی خود را از دست می‌دادند. در نتیجه تمام افراد جامعه از مزایای شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پستی آگاه‌اند و آن را به‌خوبی می‌شناسند. حمل‌ونقل بین‌المللی نیز زمینه گسترش کسب‌وکارهای کوچک و شکوفایی اقتصادی را برای کشورمان فراهم می‌کند.

چاپار بجز خدمات پایه شرکت‌های پستی، به انبار داری نوین و خدمات لجستیکی نیز مجهز است. شرکت کالارسان چاپار به‌صورت حرفه‌ای این خدمت را ارائه می‌دهد که باعث شده همقدم با پیشرفت روز جامعه، ظرفیت توزیع را افزایش داد و در مقابل آن زمان تحویل کالا نیز کاهش یافت. نهایتا شرکت چاپار یکی از پیشروهای حوزه پست و کالارسانی است.

 

حمل و نقلی بهینه با شرکت چاپار

درباره شرکت چاپار

 

امروزه که فروشگاه‌های آنلاین سرتاسر دنیای اینترنت را فراگرفته‌اند؛ باید نقطه تمایزی وجود داشته باشد تا کسب و کار شما از بین هزاران شرکت فعال دیده شود و آن خوش قولی است! به نظرتان برای مشتریان چه چیزی مهم‌تر از این است که مرسوله صحیح و سالم بدون هیچ‌گونه ایرادی و در زمان مقرر تحویل داده شود؟ مسلما هیچ چیز!

تا به این لحظه شرکت چاپار بالغ بر ۶۰ هزار محصول را تحویل داده است و مزایای خوبی نیز در اختیار صاحب کاران و مشتریان قرار می‌دهد. در درجه اول این شرکت قیمت گذاری کاملا شفافی دارد و تعرفه‌ها همگی بر اساس قوانین مصوبه تعیین شده‌اند. همچنین چاپار برای محیط زیست اهمیت بسیار زیادی قائل است. تلاش دارد تا در راستای حفظ محیط زیست قدمی بردارد. پشتیبانی ۲۴ ساعته، بله ۲۴ ساعت یعنی در هر لحظه از شبانه روز می‌توانید وضعیت مرسوله خود را پیگیری کنید و ردیابی زمان واقعی از دیگر مزایای این شرکت است.

تحویل سریع و کارآمد و انبارداری بهینه از دیگر مزایای شرکت چاپار هستند. خدمات پرداخت در محل نیز وجود دارد و فردی که مرسوله را دریافت می‌کند موظف به پرداخت هزینه است. شرکت تیپاکس نیز یکی از کالارسانان فعال در زمینه پست است. اگر با این شرکت آشنایی ندارید؛ مقاله معرفی شرکت چاپار مناسب شماست.

 

انواع خدمات شرکت چاپار

حمل و نقل با شرکت چاپار

شرکت چاپار خدمات گسترده و متنوعی را ارائه می‌دهد که شامل حمل و نقل دریایی و هوایی نیز می‌شود. این شرکت در زمینه برون شهری و درون شهری نیز فعالیت می‌کند. برخی از مهم‌ترین خدمات شرکت چاپار را در ادامه می‌خوانید.

 

حمل و نقل هوایی

ارسال مرسوله‌ها از طریق خطوط هوایی و با همکاری خطوط هوایی ماهان، ایران‌ایر و آسمان انجام می‌گیرد. این سرویس شامل دو نوع تحویل یعنی تحویل در محل و تحویل در فرودگاه می‌شود که بنا به خواسته مشتری هر کدام از این سرویس‌ها ارائه می‌شود.

بسیاری از مرسوله‌ها بنا به زمان حرکت و برنامه پروازها، در همان روز به مقصد می‌رسند. همچنین شما می‌توانید برای بسته خود خدمات بیمه یا سرویس پس کرایه را انتخاب کنید.

 

حمل و نقل سریع

حمل و نقل سریع یکی از خدمات چاپار است که تضمین کننده امنیت بسته پستی شما نیز محسوب می‌شود. این سرویس یکی از راه‌های حمل و نقل می‌باشد که فقط ۲۴ ساعت زمان میبرد تا مرسوله به مقصد خود برسد. حمل و نقل اکسپرس از امنیت خوبی برخوردار است و انتخاب خوبی برای بسته‌های گران‌قیمت است.

 

حمل و نقل جاده ای

شرکت چاپار مجهز به سیستم ردیابی است که واحد پشتیبانی می‌تواند در هر لحظه وضعیت مرسوله را چک کند و به مشتریان عزیز ارائه دهد. کالا رسانان چاپار بالغ بر ۱۰۰ نمایندگی در سرتاسر کشور دارد و ارسال درب به درب را فراهم کرده است.

 

 انبارداری

انبار داری چاپار

خدمات لجستیک بر پایه انبار داری بنا شده است. چاپار در این زمینه نیز پیشتاز بوده که می‌توانید برخی از مزایای آن را بخوانید:

  • برخورداری از دوربین‌های مداربسته و نیروی نگهبانی
  • صدور بیمه نامه برای تمامی محمولات
  • مدیریت لحظه‌ای موجودی انبار
  • خدمات بسته بندی و ارسال محمولات به درب محل مورد نظر مشتریان
  • خدمات پرداخت در محل به مشتریان
  • جاگذاری و جابجایی کالا
  • محیط استاندارد نگهداری
  • انتخاب و گردآوری کالا برای خروج
  • مدیریت لحظه‌ای و آنلاین موجودی انبار
  • ذخیره سازی استاندارد کالا
  • افزایش ظرفیت توزیع

 

چاپار پلاس

این نوع از ارسال و دریافت مرسوله مربوط به مناطق ۲۲ گانه تهران است. چاپار پلاس برای کسب و کارهای اینترنتی بهترین گزینه است. زیرا در همان روز مرسوله به دست مشتری می‌رسد و این یعنی دریچه‌ای به روی نسل جدید حمل و نقل!

 

بسته بندی

شرکت چاپار برای مرسولات خود ارزش زیادی قائل است؛ به همین منظور شرکت چاپار از بسته بندی شرینک استفاده می‌کند. این مدل از بسته بندی کاملا استاندارد است و ضربه خوردن بسته به حداقل می‌رسد. برای سهولت در امور بسته بندی، این شرکت ۶ سایز بسته را در نظر گرفته است و تمامی محصولات را پوشش می‌دهد.

 

نحوه پرداخت هزینه چاپار

پرداخت هزینه به دو صورت قرار دادی و پس و پیش امکان پذیر است.

روش قرار دادی مختص به فروشگاه‌های آنلاین هستند که به صورت دوره ای هزینه پست ها به چاپار پرداخت می‌شود.

نوع دوم پرداخت پس کرایه و پیش کرایه است که مقداری در زمان ارسال گرفته می‌شود و بقیه آن هنگامی که مرسوله تحویل داده شود.

 

نمایندگی های چاپار

شرکت چاپار در شهرهای زیر نمایندگی فعال دارد و خدمات ذکر شده در آنها ارائه می‌شوند.

  • تهران
  • اصفهان
  • مشهد
  • تبریز
  • کرمان

 

کلام آخر

اگر به دنبال پستی پیشتاز و مطمعن هستید؛ شرکت چاپار بهترین گزینه برای شما است. البته تعرفه‌های این شرکت ذکر نشده و برای محاسبه هزینه‌ها شما باید مستقیما به سایت چاپار مراجعه کنید. پس از وارد کردن مبدا، مقصد و وزن مرسوله می‌توانید هزینه تقریبی را مشاهده کنید و نحوه پرداخت را انتخاب کنید.

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:
شرکت های حمل و نقل
mrs shahvali

صندوق هوشمند گنجه و جابار

صندوق هوشمند صندوق های هوشمند یا لاکرها مکان مناسبی برای نگهداری بسته های پستی یا خریدهای اینترنتی می باشند. این صندوق ها در نقاط مختلفی

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *