ردکردن این
همکاری تاپین و مجموعه نذر طبیعت

همکاری تاپین و مجموعه نذر طبیعت

همکاری تاپین و مجموعه نذر طبیعت

مجموعه نذر طبیعت یک موسسه مردم نهاد (NGO) است که در سال ۱۳۹۷ با هدف فعالیت برای حفظ محیط زیست تأسیس شده است. این مجموعه با ارائه راهکارهایی ارزان و در دسترس، سعی در تشویق مردم برای کمک به حل معضلات زیست محیطی دارد. مجموعه تاپین نیز مفتخر است که با همکاری با این انجمن سهمی در کمک به حفاظت از محیط زیست کشور داشته باشد.

 

فعالیت های مجموعه نذر طبیعت

فعالیت مجموعه نذر طبیعت محدود به کاشت درخت نیست. این مجموعه تلاش می کند تا با ارائه راه حل های مناسب، مشکلات زیست محیطی را کاهش دهد. از جمله فعالیت های مهمی که در دستور کار خود دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهیه آبشخور در حیات وحش
  • تهیه خوراک برای حیوانات
  • حمایت از محیط بانان
  • درختکاری
  • تولید و حمایت از محصولات سازگار با محیط زیست
  • تیمار و نگهداری از حیوانات آسیب دیده
  • تأمین تجهیزات دامپزشکی و دارو
  • نصب تجهیزات حفاظتی و هشدار دهنده از حیات وحش

 

درختکاری یکی از اصلی ترین فعالیت های نذر طبیعت
درختکاری یکی از اصلی ترین فعالیت های نذر طبیعت

اقدامات مجموعه نذر طبیعت برای جذب کمک های مردمی

مجموعه نذر طبیعت شرایطی را فراهم کرده تا هر کسی و از هر نقطه ای بتواند در فعالیت های زیست محیطی مشارکت کند. هر کسی می تواند با ارسال مبلغ ناچیزی در این امر حیاتی شرکت کرده و گامی مهم در حفظ منابع طبیعی بردارد. این انجمن هر ساله اقدام به جنگلکاری در نقاط مختلف کشور می کند و در این راه از حمایت های مردمی بهره می برد. علاوه بر این یک فروشگاه مجازی را در وب سایت و اپلیکیشن خود راه اندازی کرده است. در این فروشگاه اقلام مختلفی برای فروش ارائه می شوند که بیشترشان به نحوی به محیط زیست مرتبط هستند. عواید حاصل از فروش این محصولات برای هزینه های انجمن استفاده می گردد.

فروشگاه مجازی مجموعه نذر طبیعت
فروشگاه مجازی مجموعه نذر طبیعت

لانه سبز

سامانه تاپین و نذرِ طبیعت در زمینه ابتکار جدیدی به نام لانه سبز با یکدیگر همکاری کرده اند. لانه سبز نوعی کارتن بسته بندی برای محصولات فروشگاه نذر طبیعت است. خریداران می توانند پس از دریافت خریدهای خود کارتن آن را تبدیل به لانه ای برای پرندگان کنند. به این ترتیب نه تنها آسیبی به محیط زیست وارد نمی شود، بلکه این کارتن مأمنی برای پرندگان آزاد خواهد شد. لازم به یادآوری است که هیچ هزینه اضافی برای این بسته بندی دریافت نمی شود.

لانه سبز مأمنی برای پرندگان
لانه سبز مأمنی برای پرندگان

کلام آخر

حفظ محیط زیست و حیات وحش یکی از اصلی ترین وظایف انسانی هر یک از افراد جامعه است. هر کسی بر حسب توانایی خود باید به حفظ این میراث مهم کمک کند و یا حداقل آسیبی به آن وارد نکند. مجموعه نذر طبیعت یکی از انجمن هایی است که از بدو تأسیس گام های موثری را در این زمینه برداشته است. سامانه تاپین نیز این فرصت را داشته است که در پروژه موسوم به لانه سبز با این مجموعه همکاری کند. استفاده فروشگاه های مجازی از پیشخوان های پستی مانند تاپین نیز با کم کردن رفت و آمدهای اضافی کمک بزرگی به حفظ پاکیزگی هوا و محیط زیست می کند.

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:
اخبار حمل و نقل
tapinblog

تغییرات شرکت ملی پست – دی ۱۴۰۱

شرکت ملی پست همیشه گزینه اول فروشگاه های آنلاین برای ارسال مرسولاتشون هست زیرا هم هزینه ارسال به صرفه تری نسبت به دیگر حمل کننده

اخبار حمل و نقل
Mona Falahi

تاپین و کسب و کارها-بازی نوین

خدمات شرکت تاپین و کسب و کارها- بازی نوین یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر کسب و کار آنلاین می‌تواند نحوه‌ی ارسال کالا به مشتری باشد.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *