ردکردن این
تعداد مرسولات پستی در بلک فرایدی

تعداد مرسولات پستی در بلک فرایدی

تعداد مرسولات پستی در بلک فرایدی رشد چشمگیری پیدا کرده و چندین برابر روزهای عادی می شود. تمامی برندهای مطرح جهان و مارکت پلیس های معتبر مانند آمازون، در این روز تخفیف های باورنکردنی را بر روی اجناس خود اعمال می کنند. فروشگاه های ایران نیز با بلک فرایدی یا جمعه سیاه همراه هستند. مارکت پلیس های بزرگ مانند دیجی کالا، تخفیف های ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر می گیرند. همین امر موجب ترافیک مارکت پلیس های بزرگ ایران و جهان می شود. گاهی مشتریان زمان زیادی را برای خرید از این فروشگاه های مجازی صرف می کنند. متعاقباً تعداد مرسولات پستی در بلک فرایدی نیز افزایش یافته و فروشندگان باید ترافیک پستی را هم در نظر بگیرند. ارسال خریدهای انجام شده برای مشتریان موضوع مهمی است که باید سازوکار مناسبی برای آن اندیشیده شود.

افزایش چشمگیر خریدها در بلک فرایدی
افزایش چشمگیر خریدها در بلک فرایدی

بلک فرایدی چه زمانی است؟

بلک فرایدی (Black Friday) اولین جمعه پس از جشن شکرگزاری در آمریکا و پیش از کریسمس می باشد. این روز برای خرید پایان سال و تهیه هدیه های کریسمس بهترین فرصت است. برخی از فروشگاه ها در این روز حتی ساعات کاری بیشتری را به مشتریان خود اختصاص می دهند. فروشگاه های اینترنتی و مارکت پلیس ها نیز برنامه های ویژه ای را برای این روز تدارک می بینند! حتی ممکن است پیش از بلک فرایدی اقدام به برگزاری کمپین های تبلیغاتی هم بکنند. اغراق نکرده ایم اگر بگوییم برخی مارکت پلیس ها تمام طول سال را برای فروش بلک فرایدی برنامه ریزی میکنند. خریداران نیز برای این روز انتظار زیادی کشیده اند و اکنون زمان خرید فرا رسیده است.

 

بررسی فعالیت مارکت پلیس دیجیکالا در بلک فرایدی ۱۴۰۰

دیجیکالا را می توان به عنوان شناخته شده ترین مارکت پلیس در ایران دانست. این فروشگاه بزرگ اینترنتی نیز در مناسبت های مختلف اقدام به فروش ویژه می کند که شاید مهمترین آن همین بلک فرایدی یا جمعه سیاه باشد. بر اساس آمار منتشره شده در خبرنامه دیجیکالا، در جشنواره بلک فرایدی ۱۴۰۰ بیش از ۳۲ میلیون نفر از این پلتفرم بازدید کرده اند. بر طبق همین اطلاعات، در این بازه زمانی دیجیکالا بیش از ۳ میلیون کالا را به بیشتر از ۴۷۰ هزار مشتری فروخته است. پراکندگی مشتریان دیجیکالا در این حراج سالانه به ترتیب به استان های تهران، اصفهان، البرز، خراسان رضوی و مازندران تعلق داشته است.

افزایش تعداد مرسولات پستی در بلک فرایدی
افزایش تعداد مرسولات پستی در بلک فرایدی

راه حل مدیریت ارسال مرسولات پستی در بلک فرایدی

یکی از راه حل های مدیریت مرسولات پستی در بلک فرایدی، استفاده از پیشخوان های مجازی پستی مانند تاپین است. تاپین این امکان را برای فروشگاه های آنلاین و مارکت پلیس ها به وجود می آورد که بتوانند به راحتی اقدام به ارسال کالاهای مشتریان کنند. صاحبان کالا با استفاده از این پیشخوان پستی، بار سنگین فرایند ارسال را از دوش خود برداشته و تمرکزشان را بر روی فروش می گذارند. خریداران کالا نیز از لحظه آغاز روند ارسال، از طریق پیامک در جریان جزئیات ارسال کالای خود قرار می گیرند. همین ویژگی اطمینان خریداران را در پی خواهد داشت و آنان را به خرید دوباره ترغیب می کند.

سخن پایانی

ترافیک مارکت پلیس های بزرگ ایران و جهان در بلک فرایدی به دلیل تخفیف های بسیار بالا رخ می دهد. میلیون ها خرید در این روز در سراسر جهان ثبت می شود که بیشتر آن ها به صورت خریدهای آنلاین است. تعداد مرسولات پستی در بلک فرایدی بیش از هر زمان دیگری خواهد بود. بنابراین فروشگاه های آنلاین و مارکت پلیس ها باید برای ارسال کالاهای فروخته شده برنامه ریزی دقیقی داشته باشند تا رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:
اخبار حمل و نقل
tapinblog

تغییرات شرکت ملی پست – دی ۱۴۰۱

شرکت ملی پست همیشه گزینه اول فروشگاه های آنلاین برای ارسال مرسولاتشون هست زیرا هم هزینه ارسال به صرفه تری نسبت به دیگر حمل کننده

اخبار حمل و نقل
Mona Falahi

تاپین و کسب و کارها-بازی نوین

خدمات شرکت تاپین و کسب و کارها- بازی نوین یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر کسب و کار آنلاین می‌تواند نحوه‌ی ارسال کالا به مشتری باشد.

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *