ردکردن این
بهترین سرویس های پستی برای ارسال کادو

بهترین سرویس های پستی برای ارسال کادو

کدامیک از سرویس های پستی برای ارسال کادو مناسب تر هستند؟

ارسال کادو برای دوستان و عزیزان در مناسبت های مختلف، همواره یکی از دغدغه های کسانی است که برای اطرافیان خود جایگاه ویژه ای قائل هستند. فارغ از ارزش مادی این هدیه ها، یادآوری مناسبت ها در نظر گیرنده هدیه بسیار ارزشمندتری خواهد بود؛ چه بهتر که هدیه در زمان درست و دقیق به دست گیرنده آن برسد. با توجه به افزایش آگاهی مردم به خریدهای اینترنتی و رشد متقابل فروشگاه های آنلاین، بسیاری از این هدیه ها به صورت آنلاین خریداری شده و برای گیرنده ارسال می شود. اما هزینه هایی که برخی از فروشگاه های آنلاین برای رساندن بسته ها از مشتریان دریافت می کنند موجب انصراف آن ها از خرید می گردد. اما آیا راه حل مناسب تری برای ارسال کادو وجود دارد؟

سرویس های پستی مناسب برای ارسال کادو
سرویس های پستی مناسب برای ارسال کادو

 

معرفی روش های ارسال کادو با استفاده از سرویس های پستی

ارسال کادو، هدیه و یا بسته برای دیگران می تواند به روش های مختلفی انجام شود:

  1. شرکت ‌های ارسال کالا که تمامی فرایند ارسال بسته را انجام می دهند؛ مانند: شرکت ملی پست ایران و تیپاکس.
  2. شرکت ‌های واسط پستی که محموله را از مشتری تحویل گرفته و سپس آن را به شرکت‌ های پستی می سپارند. این شرکت ها ارائه خدمات پستی را تسهیل کرده و در وقت و انرژی صرفه جویی می کنند؛ مانند تاپین.
  3. ناوگان شخصی فروشگاه که به کسب و کارهایی تعلق دارد که به اندازه ای رشد کرده اند که ناوگان حمل و نقل اختصاصی خود را داشته و بسته ها را به مشتریان می رسانند.
  4. شرکت‌ های ارائه دهنده خدمات پیک که برای ارسال محوله های درون شهری با استفاده از پیک به مشتریان خدمات می دهند. مانند الوپیک و اسنپ باکس.

    نمونه های موفق ارسال بسته درون شهری
    نمونه های موفق ارسال بسته درون شهری

کدام شرکت ها برای ارسال کادو و هدیه خدمات بهتری ارائه می دهند؟

به طور قطع نمی توان گفت که کدام شرکت بهترین خدمات ارسال بسته را انجام می دهد؛ اما با توجه به میزان رضایتمندی مشتریان و قدمت و سابقه فعالیت آن ها، می توان شرکت های زیر را به عنوان فعالان موفق این حوزه معرفی کرد:

 

پیشخوان مجازی حمل و نقل تاپین

یافتن سریع ترین و اقتصادی ترین روش ارسال محموله ها با توجه به ماهیت و مشخصات کالا، موضوع مهمی است که تاپین آن را برای شما به انجام می رساند. پیشخوان مجازی حمل و نقل تاپین برای ارسال بسته ها با شرکت های حمل و نقل شناخته شده و معتبری مانند پست، تیپاکس، روناد، اسپید، لینک اکسپرس و… همکاری می کند. شما می توانید به راحتی درخواست خود را برای ارسال کادو، هدیه و یا بسته ثبت کرده و انتخاب بهترین روش ارسال آن را به تاپین بسپارید. علاوه بر این تاپین با اتصال به فروشگاه سازهای معتبری مانند ووردپرس-ووکامرس، کاموا، بیدوک، ایگناب و زرین اکسپرس امکان ثبت درخواست ارسال در فروشگاه های آنلاین را نیز به مشتریان خود داده است. به این ترتیب فرایند خرید و ارسال کادو می تواند لذتبخش تر باشد.

پیشخوان مجازی حمل و نقل تاپین
پیشخوان مجازی حمل و نقل تاپین روشی کارآمد برای ارسال بسته

 

 

فهرست مطلب

شاید از این نوشته‌ها هم خوشتان بیاید:
شرکت های حمل و نقل
mrs shahvali

صندوق هوشمند گنجه و جابار

صندوق هوشمند صندوق های هوشمند یا لاکرها مکان مناسبی برای نگهداری بسته های پستی یا خریدهای اینترنتی می باشند. این صندوق ها در نقاط مختلفی

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *